Trillingerne update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Frk-Lotusblomst

Rebecca55 skriver:

He he ja han er en mini udgave af sin far...

Jah,d et var da helt vildt. Da jeg kiggede på billedet magtede jeg ikke at kigge på hele billedet. Kiggede fra venstre mod højre så søn, isabell, far og søn.
Da jeg så på søn nr 2, tænkte jeg, hold op han ligner en jeg har set før. Og det var jo så hans far. HAHAHA..

Det er ikke fordi jeg ikke vil kalde sønnerne ved navn, men ved ikke hvem der er hvem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Ryberg

ååååhhhhhhhhhh hvor er de skønne!!!!

Anmeld

18. august 2011

AA10

hvor er de bare dejlige super dejligt at de vokser som de skal du må være tribel stolt

Anmeld

18. august 2011

132319

Fantastisk med en update og dejligt at høre at det går godt hos Jer

Skønne billeder af de tre små pus

Anmeld

18. august 2011

Sabsy

Rebecca55 skriver:

Du får ikke en skid, rent ud sagt... Libero sponsorer lidt bleer og så har jeg selv sørgeret for at få hjælp i hjemmet via jobcenteret. Men kommunerne har sparet alt hvad der hedder flerlinge hjælp væk. Som de ordret sagde til mig da jeg kontaktede dem " I kan jo bare lade være med at få 3 børn på en gang."

Men vi skal nu nok klare den og så let giver vi heller ikke op. Lige nu har vi kontakt med en politiker og vi overvejer at kontakte pressen, så de kan se hvad det indebære at klare 3 babyer på en gang. For jeg vil sige det er det hårdeste job jeg nogen sinde har haft og vil få.

"I kan bare lade være med at få tre på en gang"

OMG! - Jamen hvis du havde sagt der før havde vi da fået fjerbet to.. IDIOT!!!!!!

Hooooold nu kæft hvor er de dejlige

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Rebecca55 skriver:

Vi har jo kun prøvet at have 3 babyer, så for os er det det der er normalt. Jeg tænker at det ville være tomt med kun en og ville slet ikke vide hvad jeg så skulle bruge alt min tid på. Nu bliver stort set hvert sekundt helliget mine 3 fantastiske børn og elsker jobbet som mor...

Jo Libero sponsorert 2 mdr.s forbrug, så det hjælper jo lidt på det...

Ha ha, og jeg synes jeg har masser at se til med 1 barn

Ja, det bedste job i verden, er jobbet som mor. Jeg fniser lidt hver gang jeg kan høre ham i barnevognen, ligge og snakke og så spørgende "moar?" Så bliver man jo nødt til at gå ud og fortælle ham at han altså skal lægge sig til at sove

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

sarahb skriver:

Ej hvor vildt der ikk er mere. Det er jo ikk lige en everyday situation at man står og får 3 børn...
Bare det at ha et barn er jo hårdt med at man skal op om natten osv og så op til 3. Og man har jo ikk tre arme til at fodre 3 på samme tid så man kunne sparre lidt tid.. Wow... Ja du må være rimelig brugt når dagen er omme...
Men tænk på hvor hyggeligt de får det når de bliver ældre og kravler rundt med hinanden, leger med hinanden osv. Det bliver helt fantastisk ... Glæder mig til at følge jer alle 5.

Man lære at have 6 arme, på trods af man kun har 2...

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

Bubbes skriver:

" I kan bare lade være med at få tre på en gang"

OMG! - Jamen hvis du havde sagt der før havde vi da fået fjerbet to.. IDIOT!!!!!!

Hooooold nu kæft hvor er de dejlige

Ja det er nogle fjolser, men det slår os dfa heldigvis ikke ud...

takker, vi er også pave stolte.

Anmeld

18. august 2011

Lulle25

Dejligt I har fået hjælp i dagligdagen. Og hvor er det bare nogle skønne bebser Skøn update

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah,d et var da helt vildt. Da jeg kiggede på billedet magtede jeg ikke at kigge på hele billedet. Kiggede fra venstre mod højre så søn, isabell, far og søn.
Da jeg så på søn nr 2, tænkte jeg, hold op han ligner en jeg har set før. Og det var jo så hans far. HAHAHA..

Det er ikke fordi jeg ikke vil kalde sønnerne ved navn, men ved ikke hvem der er hvem.

Jonathan er mini far og Sebastian er den anden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.