Trillingerne update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Rosa

Ejj, hvor er det bare fantastisk at se og læse om!!! Jeg tager også hatten af i dybeste respekt - hvis der er folk derude som kan klare tre basser med ondt i maverne, så burde jeg ihvertfald stoppe med at tude 

Men de ser jo altså også DEJLIGE ud, de tre guldklumper! Og billedet med bleerne er skidesjovt! 

Knus herfra

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Rebecca55

Stjernestoev skriver:

Hej Rebecca :-)
Jeg har snakket med Pampers, og de vil gerne sponsorere bleer til jer I skal dog selv lige henvende jer til dem. Så smid en besked herinde, så giver jeg jer mailen.

Knus.

Ej hvor fedt... Dem vil vi da kontakte.

Anmeld

22. august 2011

JustAnotherName

Åååååhhh, hvor er de og fantastiske, dine tre små guldklumper   

Anmeld

22. august 2011

Rebecca55

Rosa skriver:

Ejj, hvor er det bare fantastisk at se og læse om!!! Jeg tager også hatten af i dybeste respekt - hvis der er folk derude som kan klare tre basser med ondt i maverne, så burde jeg ihvertfald stoppe med at tude 

Men de ser jo altså også DEJLIGE ud, de tre guldklumper! Og billedet med bleerne er skidesjovt! 

Knus herfra

Rosa

Det er også det hårdeste jeg har prøvet, men alle sved og tåre værd. Når de ligger og smiler og klukker ind imellem, så kan man lige klare lidt mere.

Jeg ville ikke undvære nogen af dem, men vil absolut heller ikke anbefale at få trillinger.

Men elsker mine små basser.

Anmeld

22. august 2011

JustAnotherName

Rebecca55 skriver:

Ej hvor fedt... Dem vil vi da kontakte.

Fantastsik at Pampers vil sponsorere bleer til Jer.
Sikke en udgift at slippe for!!  - Det er da et sted der kan mærkes!

Anmeld

26. august 2011

perlestump

hvor der det dejligt at de alle stor trives

de er så dejlig

Anmeld

26. august 2011

Polarpigen

Døh - JA, lad lige være med at få tre børn. Det er man jo også fuldstændig selv herre over. 

Men hvor er de lækre alle 3! Årh  Er slet ikke misundelig - men jeg nøjes nu med en. Nu har jeg ikke fulgt dig før eller noget, så må jeg tillade mig at spørge om guldklumperne er lavet med hjælp? Håber det er okay jeg spørger.

Anmeld

26. august 2011

Laura.

Tak for din update. Jeg har faktisk været lidt spændt på at høre hvordan det er gået .. Hvor ser de dog fine, sunde og raske ud, hvor er det dejligt.

Anmeld

26. august 2011

dash..

Rebecca55 skriver:

Det går super godt med alle 3. De bøvler dog alle 3 med maverne, men det er under behandling. Så det håber vi snart er i orden, så de små pus kan slappe lidt af og komme ind i en ordentlig døgnrytme.

De er jo også blevet store efterhånden... Drengene vejer nu lidt over 5 kilo og Isabell vejer over 4 kilo.

Nu har vi også fået 2 piger/damer ud og hjælpe i dagtimerne i til sammen 50 timer mandag til fredag. Så det giver lidt overskud til at slappe lidt af og nyde de dejlige stunder med ungerne...

Kan i alle have en kommende go weekend der ude.

Ps.Har vedhæftet lidt af de nyeste billeder.

Hvor er de skønne

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Eiii det her har jeg jo slet ikke set
Hvor er de bare blevet store og dejlige.

Det er godt at høre at de alle har det godt, og så håber jeg I snart får styr på mavserne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.