Trillingerne update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.021 visninger
72 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Rebecca55

Det går super godt med alle 3. De bøvler dog alle 3 med maverne, men det er under behandling. Så det håber vi snart er i orden, så de små pus kan slappe lidt af og komme ind i en ordentlig døgnrytme.

De er jo også blevet store efterhånden... Drengene vejer nu lidt over 5 kilo og Isabell vejer over 4 kilo.

Nu har vi også fået 2 piger/damer ud og hjælpe i dagtimerne i til sammen 50 timer mandag til fredag. Så det giver lidt overskud til at slappe lidt af og nyde de dejlige stunder med ungerne...

Kan i alle have en kommende go weekend der ude.

Ps.Har vedhæftet lidt af de nyeste billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

twinny

hvor er det dejligt at høre de er blevet så store... gud hvor er de lækre..  Tre skønne basser....

Anmeld

18. august 2011

JeNoVa

Respekt! Jeg fik selv tvillinger for 5 måneder siden og syntes bare, det var SÅ hårdt. Du må jo være super-mor at kunne holde styr på sådan 3 små væsener.

Anmeld

18. august 2011

sarahb

hvor er det bare vildt, 3... altså 3 børn.. altså 3 børn der er kommet samtidig.. Det er jo vildt. Og hvor fantastisk i klarer den så godt og de vokser så godt..
Fedt med hjælp, det er nok noget man virkelig trænger til og så man når dem alle 3..

de er skønne

Anmeld

18. august 2011

eliasogmor

uhh hvor dejligt at høre fra jer..og hvor er de skønne..elsker blekasserne....

Anmeld

18. august 2011

LISBETH:-)

Mit hjerte smelter fuldstændig Hvor er de bare lækre - allesammen

Anmeld

18. august 2011

B&J

hvor er de alle 3 så dejlige og hvor er det skønt det hele vist bare køre på skinder..

Anmeld

18. august 2011

Moar2011

skøønt at høre de har det godt - men hold op det må være som at gå i en oste klokke med 3 vidunderlig børn - i skal gør det hele 3 gange hatten af for jer

Anmeld

18. august 2011

Tvillingemor80

Jeg er selv mor til tvillinger, men må indrømme at jeg ville føle jeg manglede en arm hvis der var kommet 3. Godt gået  og de er da bare super dejlige alle 3

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

sarahb skriver:

hvor er det bare vildt, 3... altså 3 børn.. altså 3 børn der er kommet samtidig.. Det er jo vildt. Og hvor fantastisk i klarer den så godt og de vokser så godt..
Fedt med hjælp, det er nok noget man virkelig trænger til og så man når dem alle 3..

de er skønne

Ja det betyder så meget med hjælp i hjemmet.. For det er fysisk umuligt at klare 3 babyer alene, uden de ville blive forsømt lidt. Men nu er der hele tiden en, der kan støtte der hvor jeg har brug for det.

Så kan jeg også få tid til en lille lur i løbet af dagen, hvilket er SÅ vigtigt. For det bliver ikke meget søvn til mig i løbet af natten, da faren er nød til at sove så han kan passe sit job...

Men ja det er helt fantastisk med 3 guldklumper, 3 dobbelt glæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.