Trillingerne update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

<3

Så fine!! Og smukke og hvor de dog vokser/trives! Og godt I får hjælp!! dejligt med Update! - tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Chalala85

Dejligt at høre og se det går godt med de 3 små pus. Skønt i får hjælp, det må virkelig give en anelse mere overskud. Super dejligt at se lidt friske billeder af de 3 smukke muslinger

Anmeld

19. august 2011

Rebecca55

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ihhh hvor er de bare blevet store og nuser Tak for en dejlig update Hvor gamle er de nu ? Jeg kan ikke huske hvornår de blev født Sorry....

de er født 1 juni...

Anmeld

19. august 2011

Dansker I Holland

Rebecca55 skriver:

de er født 1 juni...

Ok tillykke med dem smiler...

Anmeld

19. august 2011

Nalle

Hvor er de dog skønne, og dejligt at høre at det går godt!

Anmeld

19. august 2011

Sofia

Skønne unger. Dejligt I får hjælp i hverdagene!!

Anmeld

19. august 2011

Kløver

Rebecca55 skriver:

Det går super godt med alle 3. De bøvler dog alle 3 med maverne, men det er under behandling. Så det håber vi snart er i orden, så de små pus kan slappe lidt af og komme ind i en ordentlig døgnrytme.

De er jo også blevet store efterhånden... Drengene vejer nu lidt over 5 kilo og Isabell vejer over 4 kilo.

Nu har vi også fået 2 piger/damer ud og hjælpe i dagtimerne i til sammen 50 timer mandag til fredag. Så det giver lidt overskud til at slappe lidt af og nyde de dejlige stunder med ungerne...

Kan i alle have en kommende go weekend der ude.

Ps.Har vedhæftet lidt af de nyeste billeder.

åh hvor er de skønne

Anmeld

19. august 2011

Mumto3

Ih hvor er de skønne!!! Får helt lyst til lige at nuppe 3 børn mere

Tillykke med de 3 guldklumper og en dag er I jo ude over alt det store arbejde I har nu. I min søns børnehave går der trillinger, og det er bare så fantastisk, men det mest utrolige er at moren og faren bare ser unge, smukke og friske ud. Ofte kommer de hånd i hånd og hente/aflevere børnene og kysser og kramme hinanden.

Det har de nok ikke haft tid til de første to år af deres børns liv, så nu tager de revanche, men det er så vildt at se!!!

Hver gang jeg ser moren har jeg lyst til at udbrude: Hvor er det vildt at du er mor til 3 børn, TRE, altså TRE!!! -men det ved hun jo godt så indtil videre har jeg holdt min kæft. men jeg er vildt betaget af det alligevel!!!

Anmeld

22. august 2011

Stjernestoev

Hej Rebecca :-)
Jeg har snakket med Pampers, og de vil gerne sponsorere bleer til jer I skal dog selv lige henvende jer til dem. Så smid en besked herinde, så giver jeg jer mailen.

Knus.

Anmeld

22. august 2011

Stjernestoev

Hej Rebecca :-)
Jeg har snakket med Pampers, og de vil gerne sponsorere bleer til jer I skal dog selv lige henvende jer til dem. Så smid en besked herinde, så giver jeg jer mailen.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.