Trillingerne update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Isabella_mor

Rebecca55 skriver:

Ja det er ikke billigt med sådan 3 guldklumper... Både i bleer og mad. Men pyt med det, de er det hele værd...

ja jeg ved jo hvor meget det er værd med en. og så at have 3 gange så meget at give sin kærlighed til er jo bare DEJLIGT  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Rebecca55

sarahb skriver:

ja det er jo så vildt.
Det er fantastisk, enestående og helt vildt unikt... har i plads derhjemme

He he, nej vi mangler et børneværelse til når de skal have hver deres, men der er jo heldigvis noget tid endnu...

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Skønt med en lille update fra jer, dejligt at se at I alle har det godt

3 fantastiske små rollinger, de er bare skønne, men hvor må det alligevel være lidt underligt at have hele 3 styks små babyer

Skønt billede af blekasserne, godt I har fået hjælp til at skifte nogen af alle de bleer Kan Libero ikke sponsere nogle bleer til jer? I holder jo nærmest hele deres årsomsætning over bundlinien

Anmeld

18. august 2011

sarahb

Rebecca55 skriver:

He he, nej vi mangler et børneværelse til når de skal have hver deres, men der er jo heldigvis noget tid endnu...

ork ja, det kommer.. Nu skal i bare nyde dem mens de er små.. Og så følger alt det andet med..
Hvilke midler får man ekstra når man lige pludselig står med 3

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

Nessie skriver:

Skønt med en lille update fra jer, dejligt at se at I alle har det godt

3 fantastiske små rollinger, de er bare skønne, men hvor må det alligevel være lidt underligt at have hele 3 styks små babyer

Skønt billede af blekasserne, godt I har fået hjælp til at skifte nogen af alle de bleer Kan Libero ikke sponsere nogle bleer til jer? I holder jo nærmest hele deres årsomsætning over bundlinien

Vi har jo kun prøvet at have 3 babyer, så for os er det det der er normalt. Jeg tænker at det ville være tomt med kun en og ville slet ikke vide hvad jeg så skulle bruge alt min tid på. Nu bliver stort set hvert sekundt helliget mine 3 fantastiske børn og elsker jobbet som mor...

Jo Libero sponsorert 2 mdr.s forbrug, så det hjælper jo lidt på det...

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Hvor ser de altså lækre ud.... 

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

sarahb skriver:

ork ja, det kommer.. Nu skal i bare nyde dem mens de er små.. Og så følger alt det andet med..
Hvilke midler får man ekstra når man lige pludselig står med 3

Du får ikke en skid, rent ud sagt... Libero sponsorer lidt bleer og så har jeg selv sørgeret for at få hjælp i hjemmet via jobcenteret. Men kommunerne har sparet alt hvad der hedder flerlinge hjælp væk. Som de ordret sagde til mig da jeg kontaktede dem " I kan jo bare lade være med at få 3 børn på en gang."

Men vi skal nu nok klare den og så let giver vi heller ikke op. Lige nu har vi kontakt med en politiker og vi overvejer at kontakte pressen, så de kan se hvad det indebære at klare 3 babyer på en gang. For jeg vil sige det er det hårdeste job jeg nogen sinde har haft og vil få.

Anmeld

18. august 2011

Frk-Lotusblomst

Eij jeg har sådan glædet mig til den næste update fra jer. Hold op de er vokset, og ikke blevet mindre dejlige.

Det er godt at høre i har det gost og at i har fået noget hjælp i dagtimerne så du kan få hvilet ud samtidig med at nyde tiden med de små.

Dejlige billeder. Og hvor må jeg da lige påpege ligheden mellem far og søn til højre for mig (venstre for far)

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

Frk-Lotusblomst skriver:

Eij jeg har sådan glædet mig til den næste update fra jer. Hold op de er vokset, og ikke blevet mindre dejlige.

Det er godt at høre i har det gost og at i har fået noget hjælp i dagtimerne så du kan få hvilet ud samtidig med at nyde tiden med de små.

Dejlige billeder. Og hvor må jeg da lige påpege ligheden mellem far og søn til højre for mig (venstre for far)

He he ja han er en mini udgave af sin far...

Anmeld

18. august 2011

sarahb

Rebecca55 skriver:

Du får ikke en skid, rent ud sagt... Libero sponsorer lidt bleer og så har jeg selv sørgeret for at få hjælp i hjemmet via jobcenteret. Men kommunerne har sparet alt hvad der hedder flerlinge hjælp væk. Som de ordret sagde til mig da jeg kontaktede dem " I kan jo bare lade være med at få 3 børn på en gang."

Men vi skal nu nok klare den og så let giver vi heller ikke op. Lige nu har vi kontakt med en politiker og vi overvejer at kontakte pressen, så de kan se hvad det indebære at klare 3 babyer på en gang. For jeg vil sige det er det hårdeste job jeg nogen sinde har haft og vil få.

Ej hvor vildt der ikk er mere. Det er jo ikk lige en everyday situation at man står og får 3 børn...
Bare det at ha et barn er jo hårdt med at man skal op om natten osv og så op til 3. Og man har jo ikk tre arme til at fodre 3 på samme tid så man kunne sparre lidt tid.. Wow... Ja du må være rimelig brugt når dagen er omme...
Men tænk på hvor hyggeligt de får det når de bliver ældre og kravler rundt med hinanden, leger med hinanden osv. Det bliver helt fantastisk ... Glæder mig til at følge jer alle 5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.