Wimmie skriver:
Nu er det ikke fordi jeg vil nægte dem alt hvad der er usundt indtil de bliver teenagere - jeg vil bare aldrig udsætte dem for noget så (i min verden) ulækkert som McD og deres "affaldskød" 
Mine børn vil ikke få slik og fast food før de når børnehavealderen - dette bunder i at jeg for det første ikke ser nogen grund til det og for det andet har vi hang til overvægt i min familie og min mands, så jeg har ingen intentioner om at fremme det. Naturligvis vil de da få lov til at smage alt muligt når de er ovre "baby-alderen" - men jeg holder stadig på at det skal være ordentlig kvalitet og gode råvarer 
Nej, det var heller ikke ment sådan, og jeg forstod det slet ikke som at dine børn ikke måtte få noget overhovedet af usundt

Mht. Overvægt, er det jo også forældrenes ansvar når ikk de er ældre og selv kan styre det

så det er jo kun dejligt at I tænker sådan

Men vi er ret enige, pånær hvornår de må smage - men altså, jeg har ikk taget stilling til det endnu, det kan også neget vel være at det først bliver den dag hun inviteres til børne fødselsdag på mc'donalds
Anmeld