Wimmie skriver:
Det lyder som en fornuftig kæreste du har dig dér 
Ej, jeg er sådan set enig med dig i at børn skal have lov til at smage forskellige ting - sunde som usunde. Men jeg ser bare ingen grund til at så små børn skal have så dårlig mad som den fra McD (helst ikke uanset alder men i alderen 1-3 år synes jeg slet ikke).
Hvad andre gør er jeg helt ligeglad med, men mine børn skal aldrig med os på McD eller Burger King 
Herhjemme er vi begge store McD-modstandere - når vores børn engang skal introduceres for fast food bliver det af ordentlig kvalitet 
Men måske opnår man den modsatte effekt ved barnet, ved aldrig at røre maden

jeg ville nok frygte den der "må bare ha" effekt, son jeg mener kan opstå hvis børn det meste af livet er nægtet noget

det lyder lidt overdrevent, men min nevø havde forrige år en ven med hjem til min mor, de var 13 på daværende tidspunkt, og han "gik amok" i min mors jule slikskål, min mor var helt chokeret og måtte på et tidspunkt diskret genne den væk, for hun frygtede han fik ondt i maven osv, men da hun så fortæller min søster dette, får hun afvide at moren er sundheds fanatiker, hun har ALDRIG haft slik eller det der ligner i hjemmet og børnene blev introduceret det meget sent, han nærmest 'hunhrede' efter det, da det hjemmefra nok er det forbudte.. Ka du følge mig? Jeg spiser selv Mac'd, men det er vel én dag hver 3.-4. Måned det hænder, nogle gange oftere, andre gange sjældnere, og når der er børn involveret vil det være sjældnere, men jeg kan nok godt finde på alligevel at kører forbi og hente mad, hvis det er der min lyst ligger, det er forhåbentligt 'kun' skadeligt på daglig basis

men jeg vil aldog bruge det som et sted vi kommer når det erfødselsdag eller skal være ved specielle lejligheder, fordi jeg ikk mener der skal gøres et større nummer ud af det, så det vil blive specielt