Mac donalds :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.565 visninger
73 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

L.J.L

Vi er i Vejle et par dage på ferie og vores dreng har lige oplevet sin første happy meal, han elskede det selvfølgelig og spiste næsten hele sin burger! Hvor gammel var jeres da de fik deres første happy meal ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

Vi er i Vejle et par dage på ferie og vores dreng har lige oplevet sin første happy meal, han elskede det selvfølgelig og spiste næsten hele sin burger! Hvor gammel var jeres da de fik deres første happy meal ?

Jeg håber at min er mindst 16 før han får sit første McD-meal... dog bliver det nok ikke ligefrem et Happy Meal i den alder

Anmeld

19. juli 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Jeg håber at min er mindst 16 før han får sit første McD-meal... dog bliver det nok ikke ligefrem et Happy Meal i den alder

Haha ja det er nok ikke så smart med happy meal som 16 årig

Anmeld

19. juli 2011

NinaNymannMadsen

lige omkring halvandet. det var ikk meget hun fik af det

Anmeld

19. juli 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Første gang, var på hans 2 års fødselsdag.. 

Anmeld

19. juli 2011

aya-zia

L.J.L skriver:

det kan jeg slet ik huske... men tror de var to inden de fik en hel happy meal alene... inde da smagte de vist bare vores mad

Anmeld

19. juli 2011

MinNoah

Omkring halvandet år... Men han gad kun have pommes frites, nuggets gad han ikke Og så drak han vand til.... Han har siden hen fået pommes der fra en del gange men altså knægten spiser 10 pommes og gider ikke mere, tvivler på han tager skade af det

Anmeld

19. juli 2011

Pige2009

L.J.L skriver:

Laura har aldrig fået Mc. D. og hun er 21 mdr., men hun kan godt lide hjemmelavet fritter

Hvor gammel er din søn?

Anmeld

19. juli 2011

SSL

Uha, det er en farlig debat herhjemme, mellem min kæreste og jeg Min kæreste er striks og siger at vores datter IKKE skal i nærheden af Mc'd, han synes børn er fuldstændig hjernevaskede omkring dét at få en happymeal, jeg mener det er "farligt", at nægte børn noget..

Jeg synes at ALT der kommer til mad, skal være med måde Jeg ser hellere et sundt, ernæringsholdigt hovedmåltid og så en ugenlig slikdag, hvis du ka følge mig.. Altså, jeg har ingen principper osv, bare at sukker, fedt, mad med E-numre osv, hører til de sjældnere ting.. Men jeg synes børn bor få og smage lidt af hver, og gerne inden de er teenagere, jeg tror man også forebygger noget kræsenhed osv på dén måde.. Men måske bliver jeg 'klogere' og bliver en mor der nægter sukker osv

Anmeld

19. juli 2011

SSL

SSL skriver:

Uha, det er en farlig debat herhjemme, mellem min kæreste og jeg Min kæreste er striks og siger at vores datter IKKE skal i nærheden af Mc'd, han synes børn er fuldstændig hjernevaskede omkring dét at få en happymeal, jeg mener det er "farligt", at nægte børn noget..

Jeg synes at ALT der kommer til mad, skal være med måde Jeg ser hellere et sundt, ernæringsholdigt hovedmåltid og så en ugenlig slikdag, hvis du ka følge mig.. Altså, jeg har ingen principper osv, bare at sukker, fedt, mad med E-numre osv, hører til de sjældnere ting.. Men jeg synes børn bor få og smage lidt af hver, og gerne inden de er teenagere, jeg tror man også forebygger noget kræsenhed osv på dén måde.. Men måske bliver jeg 'klogere' og bliver en mor der nægter sukker osv

Men for at svare på spørgsmålet (der løb lige lidt 'prædiken' af med mig) - så tror jeg ikke nødvendigvis det behøves at være en happymeal, men jeg har ikke nogen alder som sådan på det.. Den dag jeg selv skal have mad derfra, og min datter er i nærheden, så får hun lov at smage, men måske uden hus, legetøj osv - for min kæreste har nok ret i, at børn bliver hjernevaskede ;p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.