Mac donalds :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Wimmie

Dinna88 skriver:

Jeg kan også rigtig godt lide din tilgang til det! Der er vi enige Der er så også det, at mine børn kommer til at være veganere/muligvis bare vegetarer hjemmefra, så derfor kommer de helt automatisk ikke dertil. Men selvom de ikke  ville komme til at være det, når jeg får dem, så ville det ikke have betydning netop grundet kvalitet samt deres ufattelige dyremishandling.

Ja, jeg har set hvad Nuggets er lavet af

Det har ikke noget med kød at gøre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Diana...

Åhh det kan jeg ikke huske. Men han er 2 1/2 nu og spise MAX 1 bid så han gider det ikke  Det er nu også sjældent vi er der det var mest da jeg var gravid det var farligt men så det jo bare dejligt han ikke gider spise det, nåå vent han gider jo ikke spise noget som helst ha ha ha 

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

Kan ikke huske hvor gammel de store var - men Silas er 19 måneder og har smagt det et par gange. Så sent som idag. Han gider dog ikke nuggets og spiser en lille smule af burgerne . Ellers spiser han pommes frites.

Syntes det er en smule sværere at ungå med ham , da de store & vi gerne vil have det engang imellem . Og han vil ski ikke nøjes .

Ser ikke nået problem i det så længe det ikke er hver dag. Vores børn får lov at smage både sund & usundt i tilpasse mængder. Håber de får et helt naturligt forhold til sundt & usundt.

Anmeld

19. juli 2011

L.J.L

bullerbassen skriver:

Kan ikke huske hvor gammel de store var - men Silas er 19 måneder og har smagt det et par gange. Så sent som idag. Han gider dog ikke nuggets og spiser en lille smule af burgerne . Ellers spiser han pommes frites.

Syntes det er en smule sværere at ungå med ham , da de store & vi gerne vil have det engang imellem . Og han vil ski ikke nøjes .

Ser ikke nået problem i det så længe det ikke er hver dag. Vores børn får lov at smage både sund & usundt i tilpasse mængder. Håber de får et helt naturligt forhold til sundt & usundt.

Helt enig

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

L.J.L skriver:

Helt enig

Ved ikke om det er forkert eller ej , men sådan er det her. Vi får engang imellem junk food, når vi er doven sådan er det her.

Valget er Pizza eller MD - Vi har et helt alm forhold til mad og spiser alle andre dage helt alm kost med grøn osv.

Han får lov at smage ALT både sund & usundt i de mængder vi finder passende til ham. Syntes det er langt sværere med ham end de store. Der havde jeg også den holdning at de ikke skulle smage. Så vidt muligt.

Men grænserne har rykket sig med barn nummer 3 ikke at de er frie men undre styrende hånd. Og de har nu alle et helt fornuftig forhold til det

Anmeld

19. juli 2011

Dinna88

Wimmie skriver:

Ja, jeg har set hvad Nuggets er lavet af

Det har ikke noget med kød at gøre....

Ikke det der ligner! Og de behandler de høns SÅ SÅ SÅ SÅ forfærdeligt, at de burde skamme sig til døde. Ja, det lyder hårdt, men sådan er det sgu! 

Anmeld

19. juli 2011

Stjernestoev

Dinna88 skriver:

Jeg kan også rigtig godt lide din tilgang til det! Der er vi enige Der er så også det, at mine børn kommer til at være veganere/muligvis bare vegetarer hjemmefra, så derfor kommer de helt automatisk ikke dertil. Men selvom de ikke  ville komme til at være det, når jeg får dem, så ville det ikke have betydning netop grundet kvalitet samt deres ufattelige dyremishandling.

Må dit barn så heller ikke gå i uld, elle få mælk?

Anmeld

19. juli 2011

L.J.L

bullerbassen skriver:

Ved ikke om det er forkert eller ej , men sådan er det her. Vi får engang imellem junk food, når vi er doven sådan er det her.

Valget er Pizza eller MD - Vi har et helt alm forhold til mad og spiser alle andre dage helt alm kost med grøn osv.

Han får lov at smage ALT både sund & usundt i de mængder vi finder passende til ham. Syntes det er langt sværere med ham end de store. Der havde jeg også den holdning at de ikke skulle smage. Så vidt muligt.

Men grænserne har rykket sig med barn nummer 3 ikke at de er frie men undre styrende hånd. Og de har nu alle et helt fornuftig forhold til det

Det er præcis sådan en holdning vi har til det herhjemme og der er jo ikke noget rigtigt og forkert, mAn gør jo som man selv synes er bedst. Jeg håber da på at vores afslappede indstilling vil smitte af på vores søn

Anmeld

19. juli 2011

Dinna88

Stjernestoev skriver:

Må dit barn så heller ikke gå i uld, elle få mælk?

Jeg er ikke råveganer endnu, og nok heller ikke når jeg får børn, da det er en meget krævende livsstil - så uld, jo. Men det er selvfølgelig ikke det jeg går efter, men bytter det ikke, hvis barnet f.eks. får det i gave. Men mælk, jo da - bare ikke fra dyr

Anmeld

19. juli 2011

Mussen2

2 år og hun var mest vild med mc nugget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.