Mac donalds :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

L.J.L

norenberg skriver:

min var et år og han vil da bestemt ikke spise deres burger....og forstår han da fuldt ud... 

stik modsat her! Men han slægter nok sin mor på, jeg kan også godt lide en god bigmac i ny og næ, dog skal der gerne gå mdr imellem da jeg hurtigt bliver træt af deres mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Fenris

L.J.L skriver:

stik modsat her! Men han slægter nok sin mor på, jeg kan også godt lide en god bigmac i ny og næ, dog skal der gerne gå mdr imellem da jeg hurtigt bliver træt af deres mad.

Speaking of Mac D- de har den bedste morgenmads menu- serveret til kl 10 på hovedbanegården........MMMMMMmmmmmm det er sku lækkert med sådan en gang god fed og usund Mac D mad i ny og næ

Anmeld

19. juli 2011

Buckley

Skriver fra iPhone så kan ikke lave tegn, men thumbs up :-)

Anmeld

20. juli 2011

L.J.L

Apples skriver:

Speaking of Mac D- de har den bedste morgenmads menu- serveret til kl 10 på hovedbanegården........MMMMMMmmmmmm det er sku lækkert med sådan en gang god fed og usund Mac D mad i ny og næ

LoL

Anmeld

20. juli 2011

L.J.L

Lotte flindt skriver:

Skriver fra iPhone så kan ikke lave tegn, men thumbs up :-)

Anmeld

20. juli 2011

Pige2009

L.J.L skriver:

Han er 19 mdr ja Lauritz kan også lide hjemmelavet pommes!

Hi hi

Anmeld

20. juli 2011

B&J

Nej der kommer vi nok ikke før engang han er så stor han ved hvad det er og han vil prøve det for jeg er ikke vild med deres mad

Anmeld

20. juli 2011

Mi

Den lille på 2 år og 8 mdr har ikke været på mcdonalds endnu. Jeg kan ikke huske om de store har været det, men vi tog på sunset da de var 4 år nogle gange i forbindelse med nogle ture til odense.

Vi bryder os ikke meget om mcd herhjemme, men til gengæld får vi pizza ind i mellem.

Anmeld

20. juli 2011

L.J.L

Mi skriver:

Den lille på 2 år og 8 mdr har ikke været på mcdonalds endnu. Jeg kan ikke huske om de store har været det, men vi tog på sunset da de var 4 år nogle gange i forbindelse med nogle ture til odense.

Vi bryder os ikke meget om mcd herhjemme, men til gengæld får vi pizza ind i mellem.

Ok Pizza gider min dreng ikke, men det er jo egentlig meget godt

Anmeld

20. juli 2011

Mi

L.J.L skriver:

Ok Pizza gider min dreng ikke, men det er jo egentlig meget godt

Ja det er jo fint nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.