Mac donalds :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Barbamama

Åååh jeg var en af de mødre der SVOR ved mit liv at min datter FANME ikke skulle spise det lort!!!!

Og øhhhhJa.... Nu har vi været der nogle gange og hun er lige blevet 2år. Og jeg synes det er mega hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

L.J.L

michella80 skriver:

Åååh jeg var en af de mødre der SVOR ved mit liv at min datter FANME ikke skulle spise det lort!!!!

Og øhhhhJa.... Nu har vi været der nogle gange og hun er lige blevet 2år. Og jeg synes det er mega hyggeligt!

Og hun lever stadig i bedste velgående??

Vi hyggede os også gevaldigt på Mac D, så det er da ikke sidste gang

Anmeld

20. juli 2011

SSL

michella80 skriver:

TAK!! Dét her indlæg skal min kære kæreste bestemt læse, så jeg 'vibder' for denne gang ;-)) jeg takker dig, for din ærlighed - nu skal min kæreste bare se denne tråd :-) og btw, det skader jo heller ikke - så længe det hører til sjældenhederne :-)

Anmeld

21. juli 2011

Barbamama

SSL skriver:

TAK!! Dét her indlæg skal min kære kæreste bestemt læse, så jeg 'vibder' for denne gang ;-)) jeg takker dig, for din ærlighed - nu skal min kæreste bare se denne tråd :-) og btw, det skader jo heller ikke - så længe det hører til sjældenhederne :-)

Ha ha ha ha. Ja det er jo ikke noget der sker tit. Men jeg synes nu det er blevet helt hyggeligt. Så får jeg min Big Mac menu og hun får et happy meal med nuggets, pomfritter, en hel masse pomfritsauce, æbler, gulerødder og mælk. Det er et hit!!!

Anmeld

21. juli 2011

Barbamama

L.J.L skriver:

Og hun lever stadig i bedste velgående??

Vi hyggede os også gevaldigt på Mac D, så det er da ikke sidste gang

Ja hun har det fint!!!

Anmeld

21. juli 2011

skønneunger

min yngste skal have mcd for første gang i dag han er 2 år og 10 måneder.

min ældste fik det vel ved 2 års alderen også, vi får kun mcd 1 gang om året ca for kæresten er stor modstander af det, så vi vælger som regel noget andet.

meeeen nu skal det være for jeg skal ind og have nye glas plejer at købe nye glas derindefra hver sommer, jeg syntes de er så fede hehe.

Anmeld

21. juli 2011

L.J.L

skønneunger skriver:

min yngste skal have mcd for første gang i dag han er 2 år og 10 måneder.

min ældste fik det vel ved 2 års alderen også, vi får kun mcd 1 gang om året ca for kæresten er stor modstander af det, så vi vælger som regel noget andet.

meeeen nu skal det være for jeg skal ind og have nye glas plejer at købe nye glas derindefra hver sommer, jeg syntes de er så fede hehe.

haha, åh er du en af dem

Nej, spøg til side, men det minder mig bare om en gang jeg var på Mac D og stod i kø bag en dame, som kun skulle købe glasset og hun var såååå besværlig. Først havde de ikke den farve hun lige manglede, og da hun så langt om længe takkede ja til glasset skulle hun jo lige tjekke efter om det var skåret og ellers pænt Jesus, det er bare et glas!

Anmeld

21. juli 2011

skønneunger

L.J.L skriver:

haha, åh er du en af dem

Nej, spøg til side, men det minder mig bare om en gang jeg var på Mac D og stod i kø bag en dame, som kun skulle købe glasset og hun var såååå besværlig. Først havde de ikke den farve hun lige manglede, og da hun så langt om længe takkede ja til glasset skulle hun jo lige tjekke efter om det var skåret og ellers pænt Jesus, det er bare et glas!

hahaha nej så slem er jeg dog ikke jeg er bare en sucker for farvede glas.

jeg spørger bare hvad farve de har og siger så hvor mange, jeg tager nu ikke længere end hvis jeg skulle have en menu

Anmeld

21. juli 2011

morethanperfect

Ikke endnu .. Han er også kun 8 mdr.. 

Tror der går nogle år endnu .. Er ikke ligefrem fan af Mc D .. Slet ikke til små børn ..

Anmeld

21. juli 2011

L.J.L

skønneunger skriver:

hahaha nej så slem er jeg dog ikke jeg er bare en sucker for farvede glas.

jeg spørger bare hvad farve de har og siger så hvor mange, jeg tager nu ikke længere end hvis jeg skulle have en menu

Hvis du kan lide farvede glas så har vi lige købt de lækreste farvede drikkeglas i Bahne, SÅ FEDE! 15 kr stk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.