Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

MaleneJensen

Jeg var 13 blev 14 måneden efter ca Er stadig sammen med ham så vi har snart 7½ års dag Han er også Far til vores lille Guldklump  Blev forlovet da vi havde 4års dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Isabella_mor

min første seriøse kæreste er den kæreste jeg har nu. jeg mødte ham da jeg var 19. og vi blev kærester da jeg var blevet 20..

Anmeld

4. juli 2011

Corn

Min første kæreste havde jeg i lidt over tre år, fra jeg var 13.

Næste varede omkring 3,5 år

Og som 20/21-årig mødte jeg min mand, faren til vores tre dejlige øgler, og vi har været kærester i snart 10 år.

Anmeld

4. juli 2011

Tennamor

Jeg har haft lidt ungdomskærester, som har varet nogle måneder af gangen.

Da jeg var 18 mødte jeg en fyr, som jeg var sammen med i 3,5 års tid.. Vi flyttede ret hurtigt sammen og var nok sammen 1,5 år for længe 

Min nuværende mand har jeg været sammen med i 8 år og snart været gift i 2 år..

Anmeld

4. juli 2011

ekzunz

Jeg var 14 og var sammen med ham indtil jeg blev student - da var jeg lige fyldt 19. Det var ca. 4 år for længe

Anmeld

4. juli 2011

cnmigo

Uddybende svar - fik min første kæreste som 17årig - vi var venner først og begyndte at komme sammen kort før vi blev 18 år.

Som 25 årige fik vi vores første barn, vores datter Emma.

Som 28 årige blev vi gift.

Som 28 årige fik vi vores nummer 2 barn, vores søn Simon.

Nu er vi 29 år; kærester, mand/kone of forældre  

Anmeld

4. juli 2011

Hertzum77

Jeg mødte min første seriøse kæreste da jeg var 17 år og vi var sammen knap 7 år

Anmeld

4. juli 2011

Billemyre

Hmm... Den er tricky!
Jeg havde en kæreste i lidt over et år, i syvende klasse - Vi kyssede en enkelt gang, var i biografen én gang og holdt i hånden et par gange... Men ellers gik vi bare og smilede til hinanden i et års tid 
Så havde jeg en kæreste som 16 årig - Han var 22, vi spillede i band sammen og var meget forskellige, men var nu forholdsvis seriøse.

Dog var det først som 19 årig at jeg fik en kæreste, som var det, jeg idag vil kalde rigtig seriøs (Derfor har jeg også stemt på '19 år').
Selvom vi kun var sammen i lidt over to måneder, boede jeg faktisk hos ham i den ene af dem (og var på højskole i den anden, hvilket desværre var det, der slog det i stykker) og han var den første til at sige "Jeg elsker dig" til mig og den første, jeg sagde det til
Han mødte også mine forældre og den nærmeste familie og jeg hans... Så derfor: 19 år

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg var 15 - 16 lige om hjørnet han var 18 (lige om hjørnet 19), vi ahr været sammen i 5,5 år <3 Ingen børn endnu, men krydser fingre for det sker inden længe.

Anmeld

4. juli 2011

FogL

Min første rigtige seriøse kæreste, hvor jeg forstår hvad jeg snakker om, er ham jeg har nu - ham fandt jeg da jeg var 18. Vi skal giftes på onsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.