Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Femøre

Mine børns far er den første -og eneste, kæreste jeg rigtig har haft. Vi mødte hinanden da jeg var 16 og han 21, og er sammen i dag 10 år efter og er lige så nyforelskede som dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

JustAnotherName

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Hvornår defineres det som den første "seriøse kæreste" ??

For mig er det ikke det første forhold hvor der indgik sex.
Heller ikke det første som varede mere end 4 måneder.
Men det første længerevarende forhold, med følelser og sex og hele baduljen.

Der var en del på vejen dertil....
Så den første seriøse var vel i 20-års alderen.
Syntes ikke det er særlig seriøst, når man er 12-13 år, uanset hvad man føler .....men det er nok bare mig der syntes, at man endnu er for umoden i den tidlige alder?!

Men nu jeg tænker over det, så var jeg faktisk kun 16 år, da jeg første gang, for alvor, følte at jeg ELSKEDE min kæreste. Vi var kærester i 1 år, og sammen i et lille års tid on/off derefter også.

Og så fandt jeg sammen med én i 2½ år, da jeg var omkring 20 år.

Efter det var der en masse "løse/kortvarrige forhold".....

Indtil jeg som 23 årig fandt min nuværende kæreste, som er far til vores to børn - Det er det MEST SERIØSE forhold nogensinde endnu, i mit liv! 6+ år

Men det afhænger jo nok af, hvorhenne man er i sit liv,
hvad man oplever som et "seriøst forhold",
og hvad det så betyder for en, at være det.... 

Anmeld

5. juli 2011

Pigent

nannafrederiksen skriver:

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Jeg har stemt 16. 
Min første seriøse kæreste er ham jeg er sammen med nu.  Vi begyndte at kom sammen for nogle måneder siden. 

Har haft andre kærester, men det har ikke været seriøst.  

Anmeld

5. juli 2011

Timmner

min første seriøste kæreste fik jeg da jeg var 15 år gammel. Er stadig sammen med ham og har været sammen snart 6 år <3 og vi venter en baby til december (:

Anmeld

5. juli 2011

Kindfed

21. Og vi er sammen endnu, syv år efter. Dejligt.

Anmeld

5. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

Den første helt seriøse kæreste man så mere til end bare 2-3 gange om måneden er ham jeg er sammen med nu ..  vi kører på andet år, og har vores dejlige Mille sammen

Anmeld

5. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uha da.. første rigtige seriøse kæreste må jeg næsten have været 17 år.... svært når man pludselig skal huske tilbage på den måde også lidt fordi det ikke var det bedste forhold så det er lidt fortrængt i hukommelsen...

vi var sammen on/off i 3½ år... havde 2 perioder hvor vi var slået op men når man tog det tid vi var sammen blev det sammenlagt 3½ år...

Efter det forhold er mit nuværende det eneste rigtige seriøse og lange forhold... og vi runder snart 7½ år sammen så da han sagde at 3½ kom vi hurtigt forbi fik han jo ret

Anmeld

5. juli 2011

o1Mutte

Jeg var 12! Han var mit første kys, første knald og min første kæreste der var mig utro!! Vi var sammen 8 måneder. Og har fortrudt ham lige siden

Anmeld

7. juli 2011

Fru.Ø

14år og det er min daværende kæreste,som jeg var sammen med i 2år og 2 mdr.

Anmeld

9. juli 2011

eElak

Ham som jeg tænker på min første seriøst kæreste, der var jeg 17 år... Det var den første som jeg sagde at jeg elskede og også ham jeg mistede min mødom til. 

Vi var så kun sammen i 4,5 måned - desværre... 
(heldigvis er jeg da kommet videre og har haft seriøst kærester siden) 

Jeg har haft andre kærester inden, og også været forelsket/vilde med dem... men det nåede ikke videre end det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.