Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Rødhætte

Mødte min nuværende kæreste da jeg var 14 og han var 18 år. Nu 11 år senere er vi stadig sammen - det kan vist godt kaldes seriøst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Simon's moar <3

Jeg var 15 da jeg fik min første seriøse kæreste og vi var sammen i ca 9 mdr.
Derefter var det min søns far, som jeg mødte da jeg var 17. Vi var sammenlagt sammen i 2 ½ år..
Nu er og bliver det min nuværende kæreste, som jeg snart har været sammen med i 1 ½ år.. Forhåbentlig også faren til mine kommende børn!

Anmeld

3. juli 2011

Hasselnødden

Min første seriøse kæreste mødte jeg halvvejs inde i skoleåret på efterskolen, da jeg var 17 og vi var kærester i 1 1/2 år omtrent.

Anmeld

3. juli 2011

Sof

Min første seriøse kæreste er ham jeg er sammen med nu 

Anmeld

3. juli 2011

MamaLook

nannafrederiksen skriver:

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Jeg var lige fyldt 20 år, da min kæreste og jeg fandt sammen.. Mit længste forhold før dette varede 5 mdr. Så ja, man kan vist roligt sige, vores forhold er mit første seriøse

Jeg fylder 25 år i oktober, vi har boet sammen i 3,5 år, og vi har en søn på snart 6 mdr.

Anmeld

3. juli 2011

Mira0911

19 år... 

Anmeld

3. juli 2011

NJN

Jeg var 17 år, og vi er sammen endnu. 

Anmeld

3. juli 2011

Mor-til-asta-09

jeg var 15 ved mit første forhold, det holdte 1 år og noget måneder.. det var efterskoleophold, og vi boede desværre i hver sin ende af landet, så vi kunne ikke vænne os til at være fra hinanden, når man havde været vant til at være sammen 24/7 ... desværre

Anmeld

4. juli 2011

Brams

Har stemt 16 år, kan ikke helt huske det, men det er der omkring.

Da jeg var 19 år mødte jeg min nuværende mand (jeg er 36 år i dag)

Anmeld

4. juli 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg tror jeg var omkring 13 år, vi var sammen i 1½ år. Tilbage i 2004 mødte jeg pigernes far, vi er dog ikke sammen mere, men vi glemmer ikke hinanden.. Så jeg har haft 2 seriøse forhold, jeg er i dag 23.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.