Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var du da du fik din første seriøse kæreste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.184 visninger
72 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

hende-nanna

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

december-babyen

Sommeren 1992  Var 12 år og fyldte 13 år i september mdr

Anmeld

3. juli 2011

LenaJohansen

har haft en del, i mdr...hist og her... men den første seriøse er min datters far... vi var sammen i 3 år... vi begyndte da jeg var knap 21

Anmeld

3. juli 2011

MorTilEn2013Dreng

altså ham jeg er sammen med nu har jeg kendt siden 2 klasse og vi har været kærester før glemte vi faktisk og slå op.. men så har vi begge haft andre.. men det er først nu hvor vi er sammen igen vi har haft sådan et seriøst forhold som det er nu..

Anmeld

3. juli 2011

lycly

Min nuværende kæreste er også min første seriøse kæreste Vi fandt sammen da jeg var 18. Han er den første jeg har boet sammen med , og den første og forhåbentligt eneste jeg får barn med , han er bare skøn :-)

Anmeld

3. juli 2011

MaliksMor

11 år, vi var sammen i to år:-) Og han var også den første jeg havde sex osv med

Anmeld

3. juli 2011

Troldepussen

Min første kæreste, som jeg selv synes jeg var rigtig seriøs med var jeg 14 år, vi var sammen i et år, og havde det første år efter vi gik fra hinanden svært ved at holde fingrene fra hinanden ... Ham tænker jeg ind imellem på den dag i dag, han betyder meget for mig, men jeg snakker aldrig med ham...

Men den første gang jeg var i seng med en fyr var som 17 årig...

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Jeg havde min første seriøse kæreste, da jeg var 19 år. Det var min søns far, og vi var sammen i 5½ år

Anmeld

3. juli 2011

Fenja09

Jeg var 12 år da jeg mødte min første kæreste - vi var sammen i 7 år

Anmeld

3. juli 2011

Rosa

Hvad menes med "seriøs"? Det jeg synes var åååh så seriøst da jeg var 15 ville jeg jo ikke ligefrem kalde seriøst i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.