Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

lauras*mor*

Jeg var 14 og vi var sammen i ca 8 mdr.. det var også min første gang... Vi var så sammen efter også et par mdr af gangen, fordi vi ikke helt kunne forlig os med ikke at være kærester..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Camillee

Jeg fik min føste rigtige kæreste da jeg var 16.
Vi er stadigvæk sammen og vi har 5 årsdag den 10 august

Anmeld

3. juli 2011

B&J

da jeg var 15år vi var sammen i et 1 men nu vil jeg faktisk og hvor man tænker seriøst kæreste var da jeg fandt ham jeg har nu vi har snart været sammen i 3år og håber noget så inderligt det bliver til mange år

Anmeld

3. juli 2011

Guldet

Vi var 15 næsten 16 - da vi blev kærester.. Vi er begge 26 idag og har været sammen i 10 år og gift i 1 år-. Har en dejlig datter sammen

Anmeld

3. juli 2011

nynne-l

16 og vi er stadig sammen og har en søn på 1 år

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

Hmm jeg må have været omkring 19, da jeg fik min første seriøse kæreste. Forholdet holdte i 5 år 

Anmeld

3. juli 2011

Den lykkelige

Jeg var 14 år.. vi chattede sammen og mødtes den vej.. egentlig utrolig mine forældre turde lade mig gøre det.. meeeen vi endte så med at være sammen i 7,5 år indtil jeg følte mig som gammelt ægtepar og vi var vokset fra hinanden.. Men rimelig vildt med så langt forhold når man er så ung..

Anmeld

3. juli 2011

Mi

Jeg var 16 da jeg fik min første rigtige kæreste, vi var sammen i 3 år, ca 2 år for længe

Anmeld

3. juli 2011

-Sigrid-

Jeg var 14, og han var alt. Vi gik på efterskole sammen, og var meget seriøse. Vi elskede virkelig hinanden og var sammen halvandet år.

Anmeld

3. juli 2011

hende-nanna

Rosa skriver:

Hvad menes med "seriøs"? Det jeg synes var åååh så seriøst da jeg var 15 ville jeg jo ikke ligefrem kalde seriøst i dag 

Ja, det er jo svært lige at beskrive hvad jeg mener med seriøst, men jeg tror jeg tænker noget hvor man har været sammen i længere tid (og ikke som dem der skifter kæreste hver måned), og en man har med til sammenkomster med familierne og sådan .. hvis du forstår 

Og tak, til alle jer der har gidet svare! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.