Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Frk Mig

jeg var 15 da jeg mødte min eks .. Vi blev ret hurtig kærester .. Og gik fra hinanden da jeg var 20 .. så 5 år ..  Så fandt jeg ham jeg har nu .. vi har været sammen i snart 4 år og har Noah på 2 år og en lille på vej til feb ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

anmaj

mit første seriøse forhold var ham jeg mistede min mødom til.

og det var gudskelov ikke min mand. jeg tror nemlig ikke vi havde holdt så længe hvis vi havde mødt hinanden før, og heller ikke hvis vi var hinandens første.

men han er dog kun min anden seriøse forhold, og det har så også holdt 8 år (3 år som ægtefolk og 2 børn - 1 på næsten 2 og 1 på lidt over 1 mdr.)

Anmeld

3. juli 2011

Millesmammi

den første seriøse kæreste jeg havde, var da jeg var 15, det var min datters far, og vi var sammen i 1 år. vi havde været rigtig gode venner i 4 år, og så fandt vi sammen og nu snakker vi slet ikke sammen..

Anmeld

3. juli 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg var 15 (næsten 16) og vi har sammen til jeg blev 18

Anmeld

3. juli 2011

TbCp

Det første forhold der varede mere end et par uger var da jeg var 18... vi var sammen 3 mdr...

Næste længerevarende var da jeg var 19.... et par måneder fra 20. Han var den første jeg var i seng med Vi var sammen (sammelagt) 2 1/2 år, men med 2 mindre pauser...

Anmeld

3. juli 2011

Bare mig..

Mit første seriøse forhold er med min datters far. Jeg var 13 og han 15, vi har været sammen i 7 år. Vi gik fra hinanden i marts i år, men er begyndt at se lidt til hinanden igen

Anmeld

3. juli 2011

FrkT

Jeg fik min første kæreste som 11-årig. Han var 12, og boede oppe i den by min mormor og morfar boede. Så så ham kun ca. hver 3. måned. Vi var sammen i 1 år og 7 måneder. Dengang var det jo seriøst for mig, men altså, det er jo begrænset HVOR seriøst det kan være når man er 11 og 12 år gamle. I dag vil jeg jo slet ikke betegne det som seriøst.

Anmeld

3. juli 2011

chael

nannafrederiksen skriver:

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Fik min første seriøse kæreste, som 19 årg. Det varede godt 11 mdr.

Og så gik der godt og vel 4 mdr, så mødte jeg min nuværende kæreste. Det er nu 6 år siden

"resten" af de fyre der har været i mit liv, har været "fornøjelse"

*Camilla 27+4

Anmeld

3. juli 2011

malliebooh

Jeg vil sige ham jeg er sammen med nu.

Har før haft mange kærester, men det var dem der typisk holdt højst 2 måneder

Ham jeg har nu, mødte jeg ca. 3 måneder inden jeg blev 16, og vi har været kærester i over 2 år.. Vi er forlovet og vi skal flytte sammen her om 14 dage. For mig er dét seriøst

- og jeg er også fuldstændig overbevist om at han skal være far til mine børn 

Anmeld

3. juli 2011

SussieThyssen

nannafrederiksen skriver:

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Jeg var 15 og det holdt i næsten 2 år..men det var frygteligt besværligt, for han boede i Norge, så vi sås kun i ferierne, så..det gled ud lige så stille

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.