Første kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg fik min første rigtige kæreste da jeg var 18. Det holdt ca 6 mdr. Kors hvor var vi forelskede, og det blev nok for meget for os.  Vi boede i hver sin landsdel.

Havde dog masser af muligheder inden, men gjorde desværre aldrig noget ved det. Var for genert, og det var modparten også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

nannafrederiksen skriver:

Hej piger 

Sidder lige her en kedelige søndag aften, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første seriøse kæreste - og hvor lang tid I var sammen? 

Jeg kan da starte selv - min nuværende kæreste er min første seriøse kæreste, og jeg var 16 da vi begyndte at komme sammen - og vi er sammen endnu 

Jeg var 14, han 15 og det var min FØRSTE rigtige kæreste - vi er stadig sammen og vi har 2 dejlige børn sammen, vi er os ved at købe hus, og vil måske gerne have en baby mere

Jeg er 20 i den her måned, og vi har det stråålende , selv her efter snart 6 år i forhold og vi har kendt hinanden længere end det 

Anmeld

4. juli 2011

Lullaby

Vi var sammen 1 år og 8 mdr. Så holdt den ikke længere.

Anmeld

4. juli 2011

BigHope13

Jeg fik min første seriøse kæreste da jeg var 19, og her 4 år og små 10 mdr efter er vi stadig sammen og har det bedre end nogensinde

Anmeld

4. juli 2011

Bshizzle

Jeg fik mit første seriøse forhold da jeg var 14 år.. og var sammen med ham i godt 10 år ( + / - ).
- Gik fra ham i 2006.

Anmeld

4. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg har ikke haft de vilde forhold selvom mange måske tro det pga jeg har 3 børn med 3 mænd.

Men men jeg var sammen med en søde fyr Michael Hansen. Jeg har kendt ham siden jeg var 6 år min barndomsven dog var han 1½-2 år ynger ind mig.vi var kærester fra jeg var til  9½ til jeg var 14½år. Da jeg var 16 fandt jeg en dejlig fyr kim og vi var sammen til jeg var ca 18. Så  den 2 juni 1995 møde jeg i byen med min søster Poul/min datters far også var vi sammen i ca 1½ år.Så var jeg singel i  ca 1 år. Så fandt jeg min søns far/kenneth den 27 juli 1997 også  var  vi sammen til 12 juli 2004/ tæt på 7 år - 15 dage hihi og vi fik vores første skønne barn/søn i 2001. Så singel kort så fandt jeg sammen med min datters far  igen som var singel efter alle de år her og vi var sammen i 2½ år + fik min skønne datter i 2006 så singel i 6½ mdr så møde jeg Steen her OG VI HAR JUBIII JUBIII OM 23 DAGE 4 ÅRS DAG.Vi fik så vores søn Tobias den 23 dec 2009.

Det sjove er af Steen og jeg har boede tæt på hinanden som børn. Han i Karise jeg i Hårlev...Vi kender også nogle af de samme fra den gang.Hihi

Henriette

Anmeld

4. juli 2011

H+S Skjolgborg.

sjovt af læse alle jeres andres indlæg...

nogle er virkelig .Jeg har dog også stemt 16 år.

Henriette

Anmeld

4. juli 2011

LBK

Jeg var 13 da jeg fik min første seriøse kæreste. Nu er jeg 22 år, er stadig sammen med ham på 9 år, og i lørdags blev vi gift...

Anmeld

4. juli 2011

H+S Skjolgborg.

L_K skriver:

Jeg var 13 da jeg fik min første seriøse kæreste. Nu er jeg 22 år, er stadig sammen med ham på 9 år, og i lørdags blev vi gift...

EJJJJJ FEDT

TILLYKKE......

Henriettte

Anmeld

4. juli 2011

twinboys

14år... og vi var sammen i 5år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.