Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

modesty

Men det ER jo lovligt for homoer at adoptere i Danmark. Problemet er at der ikke er nogle donor-lande (altså lande hvor børnene kommer fra) som vil bortadoptere til homoer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

H+S Skjolgborg.

JA DA.

Min søster er til pige og ønske sig et barn en dag.

Håber hun får en med eller unden hjælp.

Henriette

Anmeld

28. juni 2011

K&S

Tino's Mor skriver:

Selvfølgelig skal de da det, de burde have de samme rettigheder som alle os andre vi lever jo trods alt i 2011 nu

Enig...!

Anmeld

28. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har stemt ja, uden tvivl... det handler ikke om sexualitet, men om kærlighed og så længe mennesket er i stand til at elske, så skal de stakkels børn have muligheden, for at vokse op i et tryg miljø med kærlighed....

Synes faktisk også, at de skal have muligheden for at være plejefamilie... ved ikke, om det er en mulighed idag i dagens danmark?

Anmeld

28. juni 2011

Fenja09

Selvfølgelig skal de have lov til det!

Hvis vi andre kan gøre det, både par og enlige, hvorfor i alverden kan homoseksuelle så ikke få muligheden. Synes det er diskrimination udover alle grænser.

/Fenja

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Stjernestoev skriver:

Lige en lille debat, som har været oppe flere gange..
Synes I homoseksuelle skal have lov til at adoptere?

Jeg stemmer helt klart JA!!

Jeg har stemt JA!

om man er homoseksuel eller ej, så handler det om kærlighed til de børn man opfostre !!  og der er nogle hetroseksuelle mennesker de skulle aldrig ha haft børn!

Tænk på de børn der bor på instituion? (staves) som kunne få et bedre liv hos en familie bestående a to fædre eller to mødre!!  

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

LilyMarleen skriver:

Det er jo noget man selv vælger. Alt hvad du gør her i verden er noget man selv vælger.

Menneskene er blevet "enige" om at det at være homo, ikke er noget man selv vælger! -

Ehmm..det er faktisk ikke noget menneskene er blevet "enige" om.
Det er en del af din fysiske kemi i hjernen.
Blot til orientering

Anmeld

28. juni 2011

Saram

sarahb skriver:

de børn der bliver adopteret væk har helt klart et bedre liv i vente hos et homo par end hvor de kommer fra.
Men på den anden side stiller jeg også det spørgsmål, de kan jo ikke vælge om de vil. Der bliver en helt masse fordomme, mobning osv i vente for dem der er barn af et homo par. Og her er barnet ligesom påduttet de her forældre der er så meget forskellige fra et almindeligt forældre par hvor man er mand og kone.
Men det er jo et bedre liv, end i fattigdom osv.
SÅ Ja, det skal de da, mange homoer er helt fantastiske mennesker og har så meget kærlighed!

Vil altså lige sige at min mor er lesbisk og er hele min barndom opvokset med min mor og hendes kæreste. (Som jo self. var en kvinde) og jeg er ALDRIG blevet mobbet det mindste pga. min mors homoseksualitet. Hos nogen kan det desværre ske at de bliver mobbet, men godt nok ikke alle da! Men hvis din mor giver dig sjovt tøj på i skole, kan man jo lige så vel blive mobbet.

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

28. juni 2011

Saram

Sof skriver:

Børn finder jo alt de kan mobbe med. Jeg er selv blevet mobbet rigtig meget. Først fordi mine forældre stadig var gift, så fordi de blev skilt og sidst men ikke mindst, så blev jeg mobbet fordi jeg avr ærlig og fortalte at min far var alkoholiker 

Det er jo desværre fuldstændig ligegyldig hvem du er og hvem der er dine forældre, så skal børnene nok blive mobbet på et eller andet tidspunkt. Det eneste der kan stoppe mobningen, det er forældrene til mobberne

Sorry for emnespringet, men kunne ikke lige lade den hænge

Lige mine ord.

Anmeld

28. juni 2011

Saram

Sof skriver:

Børn finder jo alt de kan mobbe med. Jeg er selv blevet mobbet rigtig meget. Først fordi mine forældre stadig var gift, så fordi de blev skilt og sidst men ikke mindst, så blev jeg mobbet fordi jeg avr ærlig og fortalte at min far var alkoholiker 

Det er jo desværre fuldstændig ligegyldig hvem du er og hvem der er dine forældre, så skal børnene nok blive mobbet på et eller andet tidspunkt. Det eneste der kan stoppe mobningen, det er forældrene til mobberne

Sorry for emnespringet, men kunne ikke lige lade den hænge

Lige mine ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.