Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

sarahb

Sof skriver:

Børn finder jo alt de kan mobbe med. Jeg er selv blevet mobbet rigtig meget. Først fordi mine forældre stadig var gift, så fordi de blev skilt og sidst men ikke mindst, så blev jeg mobbet fordi jeg avr ærlig og fortalte at min far var alkoholiker 

Det er jo desværre fuldstændig ligegyldig hvem du er og hvem der er dine forældre, så skal børnene nok blive mobbet på et eller andet tidspunkt. Det eneste der kan stoppe mobningen, det er forældrene til mobberne

Sorry for emnespringet, men kunne ikke lige lade den hænge

ja det ved jeg 100% Men uanset hvad så er den en meget andreledes situation for børn at stå i. Og den er måske ikke kun negativ, jeg ville elske hvis verden var endnu mere farverig end den er nu og at det var normalt at se homoseksuelle og normalt at de blev gift og fik børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

LilyMarleen

Sof skriver:

Og hvordan ser man så verden som homoseksuel og heteroseksuel?

Jeg er nemlig ret sikekr på at de homser jeg kender, at de ser verden fuldstæbndig ligesom jeg gør

Ja så er vi jo tilbage til det svar jeg kom med. At jeg mener at de selv vælger at være homo. Det er den måde de har VALGT at se deres sexualitet.

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

TbCp skriver:

Men tror du ikke bare at det efterhånden bliver så almindeligt... om man har homoseksuelle forældre... eller er donorbarn af en enlig mor... eller andet.. at der slet ikke er nogen der kigger underligt på dem?

Det er nok mere andre børns forældre der kan gå ind og påvirke hvordan børnene ser deres legekammerater..

Liva går på stue med en dreng der har to mødre... og sådan er det jo bare... men hvis vi nu begyndte at snakke om det hver dag og sige ting om det, så vil Liva pludselig finde det underligt at B har to mødre og ingen far... og så er det problemerne kan opstå...

ja det ved jeg 100% Men uanset hvad så er den en meget andreledes situation for børn at stå i. Og den er måske ikke kun negativ, jeg ville elske hvis verden var endnu mere farverig end den er nu og at det var normalt at se homoseksuelle og normalt at de blev gift og fik børn.

Jeg er slet ikke imod homoer får børn, har selv en rigtig god ven der er homo og selvfølgelig ønsker jeg ham den oplevelse.

Anmeld

28. juni 2011

Sof

sarahb skriver:

Det var heller ikke myntet på at du skulle have noget imod homoseksuelle, slet ikke, men mere på at jeg tror børn har det bedre jo mere kærlighed der er på hjemmefronten og så klarer man mobning sammen, som en familie lige meget om det er med 2 mødre eller fædre 

Anmeld

28. juni 2011

Stjernestoev

LilyMarleen skriver:

Ja så er vi jo tilbage til det svar jeg kom med. At jeg mener at de selv vælger at være homo. Det er den måde de har VALGT at se deres sexualitet.

Nej det vælger man ikke..
Det er hjerter der vælger det..

Anmeld

28. juni 2011

Sof

LilyMarleen skriver:

Så du har også selv valgt at være hetero? Du har selv valgt at være sammen med en mand og hvis nu du ikke tændte på mænd og følte for mænd som du gør, så ville du alligevel være sammen med en mand, for hellere det end at se verden som homo? 

Anmeld

28. juni 2011

LilyMarleen

Skal for god orden skyld lige skrive at jeg SELVFØLGELIG syntes at det er helt i orden at man adoptere om man er homo, hetro, sort, hvid, grøn, rød eller blå.

Det har intet at gøre med min mening omkring om man selv vælger at være det ene eller det andet.  Min kommentar kom ud fra sussie's kommentar omkring om man selv vælger om man er det ene eller det andet!

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

sarahb skriver:

Jeg er slet ikke imod homoer får børn, har selv en rigtig god ven der er homo og selvfølgelig ønsker jeg ham den oplevelse.

Ja enig...

Hvis folk da bare kunne smide deres fordomme (ALLE FORDOMME) af HELV**** til....

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Stjernestoev skriver:

Nej det vælger man ikke..
Det er hjerter der vælger det..

Jeg er ikke helt selv overbevist ang. det med hjertets valg (siger ikke at det er forkert - men heller ikke rigtigt).. Mennesket er ikke designet til at være homosekuel, men det er noget som er opstået i menneskeheden, erko (stave) er hjertet heller ikke designet til at vælge om man er til kvinder eller mænd.

Bare en lille tanke fra mig

Anmeld

28. juni 2011

LilyMarleen

Sof skriver:

Så du har også selv valgt at være hetero? Du har selv valgt at være sammen med en mand og hvis nu du ikke tændte på mænd og følte for mænd som du gør, så ville du alligevel være sammen med en mand, for hellere det end at se verden som homo? 

Det er ikke det jeg skriver. Er det ??? Nu prøver du på at sætter ord i min mund som jeg aldrig nogensinde ville sige eller skrive! Jeg siger at man selv vælger hvad man er til, og hvad man ikke er til. Sådan ser jeg det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.