Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Ja enig... Hvis folk da bare kunne smide deres fordomme (ALLE FORDOMME) af HELV**** til....
Ja enig...
Hvis folk da bare kunne smide deres fordomme (ALLE FORDOMME) af HELV**** til....
Ja, gud hvor ville det være rart Så kunne det være at der ikke var så meget ballade i verden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilyMarleen skriver: Det er ikke det jeg skriver. Er det ??? Nu prøver du på at sætter ord i min mund som jeg aldrig nogensinde ville sige eller skrive! Jeg siger at man selv vælger hvad man er til, og hvad man ikke er til. Sådan ser jeg det.
Det er ikke det jeg skriver. Er det ??? Nu prøver du på at sætter ord i min mund som jeg aldrig nogensinde ville sige eller skrive! Jeg siger at man selv vælger hvad man er til, og hvad man ikke er til. Sådan ser jeg det.
Jeg putter intet i munden på dig, jeg spørger dig for at forstå præcis hvad du mener, da det for mig slet ikke giver mening.
Sof skriver: Ja, gud hvor ville det være rart Så kunne det være at der ikke var så meget ballade i verden
Sof skriver: Det var heller ikke myntet på at du skulle have noget imod homoseksuelle, slet ikke, men mere på at jeg tror børn har det bedre jo mere kærlighed der er på hjemmefronten og så klarer man mobning sammen, som en familie lige meget om det er med 2 mødre eller fædre
Det var heller ikke myntet på at du skulle have noget imod homoseksuelle, slet ikke, men mere på at jeg tror børn har det bedre jo mere kærlighed der er på hjemmefronten og så klarer man mobning sammen, som en familie lige meget om det er med 2 mødre eller fædre
Stjernestoev skriver: Håber også en dag at folk vil tænke på barnets lykke, og ikke forældrenes seksualitet Jeg vil hellere være homoseksuel, end at være et menneske der ikke kan glemme sin egen homofobi, frem for et barns lykke!
Håber også en dag at folk vil tænke på barnets lykke, og ikke forældrenes seksualitet Jeg vil hellere være homoseksuel, end at være et menneske der ikke kan glemme sin egen homofobi, frem for et barns lykke!
Hørt
Ja selvfølgelig
Det synes jeg de skal!
Lige en lille debat, som har været oppe flere gange.. Synes I homoseksuelle skal have lov til at adoptere? Jeg stemmer helt klart JA!!
Kan ikk se, hvorfor de ikk skulle kunne det..De kan være lige så gode forældre som alle andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128