Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Sof

TbCp skriver:

Ja enig...

Hvis folk da bare kunne smide deres fordomme (ALLE FORDOMME) af HELV**** til....

Ja, gud hvor ville det være rart  Så kunne det være at der ikke var så meget ballade i verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Sof

LilyMarleen skriver:

Det er ikke det jeg skriver. Er det ??? Nu prøver du på at sætter ord i min mund som jeg aldrig nogensinde ville sige eller skrive! Jeg siger at man selv vælger hvad man er til, og hvad man ikke er til. Sådan ser jeg det.

Jeg putter intet i munden på dig, jeg spørger dig for at forstå præcis hvad du mener, da det for mig slet ikke giver mening.

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Sof skriver:

Ja, gud hvor ville det være rart  Så kunne det være at der ikke var så meget ballade i verden 

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

TbCp skriver:

Ja enig...

Hvis folk da bare kunne smide deres fordomme (ALLE FORDOMME) af HELV**** til....

præcis... Så ville verden være et meget bedre sted at være for ALLE

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Sof skriver:

Det var heller ikke myntet på at du skulle have noget imod homoseksuelle, slet ikke, men mere på at jeg tror børn har det bedre jo mere kærlighed der er på hjemmefronten og så klarer man mobning sammen, som en familie lige meget om det er med 2 mødre eller fædre 

ja det er rigtigt

Anmeld

28. juni 2011

Stjernestoev

Håber også en dag at folk vil tænke på barnets lykke, og ikke forældrenes seksualitet

Jeg vil hellere være homoseksuel, end at være et menneske der ikke kan glemme sin egen homofobi, frem for et barns lykke!

Anmeld

28. juni 2011

Sof

Stjernestoev skriver:

Håber også en dag at folk vil tænke på barnets lykke, og ikke forældrenes seksualitet

Jeg vil hellere være homoseksuel, end at være et menneske der ikke kan glemme sin egen homofobi, frem for et barns lykke!

Hørt  

Anmeld

28. juni 2011

Brams

Ja selvfølgelig

Anmeld

28. juni 2011

Mom2012

Det synes jeg de skal! 

Anmeld

28. juni 2011

Simon's moar <3

Lige en lille debat, som har været oppe flere gange..
Synes I homoseksuelle skal have lov til at adoptere?

Jeg stemmer helt klart JA!!

Kan ikk se, hvorfor de ikk skulle kunne det..
De kan være lige så gode forældre som alle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.