Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

TbCp

Nadia&Daniel skriver:

Husk piger - at norenberg har lige så meget ret til hendes menig, som I andre har til Jeres..

Men man må jo godt stille spørgsmål til det... jeg har tit svært ved at forstå den slags holdninger og så kan det være nødvendigt at stille spørgsmålstegn....
Om man så i sidste ende kommer nærmere en "opklaring" er så en helt anden ting

Men ja... tonen skal holdes sober!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Nadia&Daniel

TbCp skriver:

Men man må jo godt stille spørgsmål til det... jeg har tit svært ved at forstå den slags holdninger og så kan det være nødvendigt at stille spørgsmålstegn....
Om man så i sidste ende kommer nærmere en "opklaring" er så en helt anden ting

Men ja... tonen skal holdes sober!

Lige præcis   norenberg har valgt at være ærlig, og dette skal hun ikke slagtes for.. Men synes også tonen er fin indtil videre

Anmeld

28. juni 2011

Sof

Det er jo noget man selv vælger. Alt hvad du gør her i verden er noget man selv vælger.

Menneskene er blevet "enige" om at det at være homo, ikke er noget man selv vælger! -

Ændrer lige lidt, da nogen bliver lidt forvirret her

Det der giver jo ingen mening... I og med at du skriver at man selv vælger alt, så skulle man også selv vælge at blive voldtaget, banket, mishandlet som barn osv.? 

Jeg mener helt bestemt at børn ikke er en ret, men et privilegie og at ALLE der kan være gode forældre selvfølgelig skal have lov til at være det, og det er lige meget hvem de så deler dobbeltsengen med. Så længe de er gode forældre, så er jeg fuldstændig bedøvende ligeglad med resten

Anmeld

28. juni 2011

LilyMarleen

Sof skriver:

Det der giver jo ingen mening... Så skulle man også selv vælge at blive voldtaget, banket, mishandlet som barn osv.? 

Jeg mener helt bestemt at børn ikke er en ret, men et privilegie og at ALLE der kan være gode forældre selvfølgelig skal have lov til at være det, og det er lige meget hvem de så deler dobbeltsengen med. Så længe de er gode forældre, så er jeg fuldstændig bedøvende ligeglad med resten

Haha.. Det var sgu da noget af en sammenligning.

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Sof skriver:

Det der giver jo ingen mening... Så skulle man også selv vælge at blive voldtaget, banket, mishandlet som barn osv.? 

Samligner du homoseksuelle med folk som er blevet voldtaget, banket eller mishandlet som barn???

Jeg troede homoseksuelle var mennesker som os andre, og ikke en "oplevelse"

Anmeld

28. juni 2011

Sof

LilyMarleen skriver:

Haha.. Det var sgu da noget af en sammenligning.

Du siger jo man selv vælger alt, så vil mene at det nu er en meget fin sammenligning, da alt jo faktisk dækker over alt 

Anmeld

28. juni 2011

Sof

Nadia&Daniel skriver:

Samligner du homoseksuelle med folk som er blevet voldtaget, banket eller mishandlet som barn???

Jeg troede homoseksuelle var mennesker som os andre, og ikke en "oplevelse"

Nej, jeg sammenligner det jeg har qoutet med at hun mener man selv vælger alt...

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Sof skriver:

Nej, jeg sammenligner det jeg har qoutet med at hun mener man selv vælger alt...

det lød bare som en samligning på den måde det var skrevet/sat op på.. Bare mig som misforstod

Anmeld

28. juni 2011

LilyMarleen

TbCp skriver:

Den tror jeg ikke helt jeg forstår... man VÆLGER SELV at man vil være homoseksuel?
Det er bare os mennesker der har BESTEMT at det ikke er et VALG at være homoseksuel????

Det lyder som om at du har forstået hvad det var jeg skrev :-)

Anmeld

28. juni 2011

Isabella_mor

Soffeloffe skriver:

Lige en lille debat, som har været oppe flere gange..
Synes I homoseksuelle skal have lov til at adoptere?

Jeg stemmer helt klart JA!!

det mener jeg allerede er besluttet at de gerne må

det blev det sidste år

så ja det syntes jeg da de skal have lov til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.