Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

SussieThyssen

norenberg skriver:

Min holdning er nej...syntes at hvis folk vælger at leve som homoseksuelle, vælger de også det at få børn fra...vil lige tilføje at jeg bestemt ikke har noget i mod homoseksuelle.....men i min verden er børn frugten af en mand og kvindes kærlighed....og homoseksuelle kan sikkert være lige gode forældre....men jeg syntes altså det virker forkert, et barn skal ikke bo hos to af samme køn....

Der er vist noget du ikke ved om menneskers biologi

Man "vælger" ikke at være homoseksuel..det er noget man er ligesom du er hetero.

Iøvrigt er det også helt naturligt at i dyreverdenen er homoseksualitet ret almindeligt..og man har også fundet ud af at homoseksuelle dyr, rent faktisk "adopterer" andres unger.
Så hvad er forskellen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

norenberg

SussieThyssen skriver:

Der er vist noget du ikke ved om menneskers biologi

Man "vælger" ikke at være homoseksuel..det er noget man er ligesom du er hetero.

Iøvrigt er det også helt naturligt at i dyreverdenen er homoseksualitet ret almindeligt..og man har også fundet ud af at homoseksuelle dyr, rent faktisk "adopterer" andres unger.
Så hvad er forskellen?

Nu behøver du ikke lære mig om biologi...ved skam godt at det ikke er noget man selv vælger....

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

norenberg skriver:

Nu behøver du ikke lære mig om biologi...ved skam godt at det ikke er noget man selv vælger....

Ehmm..du skrev altså:

hvis folk vælger at leve som homoseksuelle,

Så jeg måtte jo ud fra det antage, at du ikke vidste det.
Og det kunne jo så måske ændre dit synspunkt, at vide at det rent faktisk er noget helt naturligt idet ca 1 ud af 10 både i menneskers og dyrs verden er født som homoseksuel.

Men..lad os så sætte, at du får et barn, der viser sig at være homoseksuelt, og dette barn som voksen finder sig en partner og de vil adoptere.
Hvordan vil du som fremtidig bedstemor forholde sig til, at dit barn ønsker at gøre noget, som for ham/hende er helt naturligt?

Anmeld

28. juni 2011

maria_wlt

Tino's Mor skriver:

Selvfølgelig skal de da det, de burde have de samme rettigheder som alle os andre vi lever jo trods alt i 2011 nu

Anmeld

28. juni 2011

LilyMarleen

Det er jo noget man selv vælger. Alt hvad du gør her i verden er noget man selv vælger.

Menneskene er blevet "enige" om at det at være homo, ikke er noget man selv vælger! -

Anmeld

28. juni 2011

DLM

JA det synes jeg de skal have lov til

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

norenberg skriver:

Min holdning er nej...syntes at hvis folk vælger at leve som homoseksuelle, vælger de også det at få børn fra...vil lige tilføje at jeg bestemt ikke har noget i mod homoseksuelle.....men i min verden er børn frugten af en mand og kvindes kærlighed....og homoseksuelle kan sikkert være lige gode forældre....men jeg syntes altså det virker forkert, et barn skal ikke bo hos to af samme køn....

Så må enlige heller ikke blive insemineret?? Hvis det stod til dig?

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

LilyMarleen skriver:

Det er jo noget man selv vælger. Alt hvad du gør her i verden er noget man selv vælger.

Menneskene er blevet "enige" om at det at være homo, ikke er noget man selv vælger! -

Den tror jeg ikke helt jeg forstår... man VÆLGER SELV at man vil være homoseksuel?
Det er bare os mennesker der har BESTEMT at det ikke er et VALG at være homoseksuel????

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Husk piger - at norenberg har lige så meget ret til hendes menig, som I andre har til Jeres..

Anmeld

28. juni 2011

jeansmummie

Helt klart JA min bedste ven fra folkeskolen siden 0 klasse er bøsse, og de har været sammen ham og kæresten i 7 år de vil så gerne have børn syntes d er så synd , de elsker børn, så de låner mine og sjovt nok så elsker drenge dem, den bette sidder med den størreste halvmåne af et smil når Emil og Karl kommer og Jean skal 200% sikkert vise dem et eller andet og have kæmpe knus sååå fedt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.