Millesmammi skriver:
vil sige ja! MEN, synes mere man kan 'bedømme' det fra person til person.. mine forældres naboer, er lesbiske - de er rigtig flinke og har intet imod homoseksuelle. de har to børn, og de er tvillinger - en pige og en dreng. Drengen får tit kjole på og neglelak på, og dét synes jeg ikke er i orden. slet ikke fordi jeg tror at det KUN er fordi de er lesbiske at de gør det, men tror det bliver mere lagt mærke til..
Jeg kender et tvillingepar, hvor den ene af drengene også "får" lov til sådan noget, og ja der er ingen homoseksuelle i miles omkreds, nu er der nok ret stor sandsynlighed for at han kunne være homoseksuel, da det har kunne ses fra han var helt lille, men i det mindste så lader hans mor ham gøre det han har lyst til og gå i det han vil, så han ikke føler det som undertrykkelse eller forkert, som han føler når han er ved hans far.
Du vil jo ikke om det er for sjov eller hans "natur", og jeg kan intet forkert se i deres opdragelsesmetode, der er faktiske pædagoger der mener at vi skal lave om på børns lege, fordi piger har brug for at være krigeriske og drenge har brug for at lege med dukker, grundet vores psykologiske udvikling, så hvilken opdragelse man vil anvende er jo op til en selv inden for lovens grænser. 
Anmeld