Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

TwinsQ

Nadia&Daniel skriver:

Husk piger - at norenberg har lige så meget ret til hendes menig, som I andre har til Jeres..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Nadia&Daniel

MamaLook skriver:

Ok, sorry, jeg misforstod bare dette indlæg bl.a.

Men kan godt se nu, at du nok mente det i en mere symbolsk betydning: Hjertet = følelsescentret i hjernen

Men nej, mener ikke hjernen i mit indlæg.

Anmeld

28. juni 2011

Fru Nielsen

Min søster er lesbisk og forlovet med en dejlig pige, og ja jeg syntes helt sikkert de skal have lov hvis det er det de ønsker.....

Anmeld

28. juni 2011

MamaLook

Nadia&Daniel skriver:

Men nej, mener ikke hjernen i mit indlæg.

Eeeeej, det havde da ellers givet mening, hehe

mig nu =  

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

MamaLook skriver:

Eeeeej, det havde da ellers givet mening, hehe

mig nu =  

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

LilyMarleen skriver:

Hvor har du hørt det fra ??

Hørt..jamen..det kan du da læse dig til flere steder inden for forskning og videnskab.

Men du kan da få et link her:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/06/17/125135.htm

Anmeld

28. juni 2011

Louisiana

Tilmeldt skriver:

Godt skrevet!!!!

Stine og Lisa.

Tusind tak

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

N&J skriver:

ja, de har så også lavet en videnskabelig undersøgelse der viser at kvinder ikke bliver tiltrukket af de samme mænd når de er på p-piller, som når de ikke er.. , en lille smule skræmmende

Ja..det giver stof til eftertanke

Man har også lavet et forsøg, hvor man gav mænd, som var lidet maskuline og ikke særligt populære en lille smule ekstra af de maskuline feromoner..og de vendte bøtten helt og blev nærmest kvindemagneter

Det siger lidt om hvor påvirkede og styrede vi er af hormonale duftstoffer.

Anmeld

28. juni 2011

Clisolka

Ja! De kan jo være lige så gode forældre som andre 

Anmeld

28. juni 2011

LilyMarleen

modesty skriver:

Du kan jo ikke bare gå ud fra at alle andre mennesker på den her jord tænker og føler ligesom dig.

Jeg er ligesom dig - jeg bliver også tiltrukket af både mænd og kvinder. Men jeg kender også både mænd og kvinder der ville føle det som et voldsomt overgreb at være sammen med en person enten af samme eller modsatte køn. Folk der er 100% hetero- eller homoseksuelle. Jeg kender homoer der har måttet forlade familie og hjemby fordi de ikke blev accepteret, homoer der var Jehovas Vidner og måtte bryde med hele deres baggrund fordi deres seksualitet ikke var accepteret o.s.v. Hvordan vil du argumentere for at det er et kulturelt betinget valg at man får ar på sjælen resten af livet fordi ens familie slår hånden af én? Hvordan forklarer du de homoer der sidder i fængsel, bliver tævet og myrdet o.s.v. i andre, meget mere undertrykkende lande end vores eget, ved at det er et kulturelt betinget valg? Det at du ikke kan svare på Wimmies spørgsmål nr. 2 viser jo bare at din teori ikke holder vand.

Jeg ved ikke om du kender Kinsey skalaen. Men jeg vil skyde på at du og jeg ligger cirka i midten. Det er det dog langt fra alle der gør.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale

Jeg går heller ikke udfra at alle mennesker tænker og føler som mig, det er jeg faktisk ret overbevist om at der ikke er ret mange der gør. Men jeg tror bare at det er noget folk selv vælger.

Jeg kan selvfølgelig godt se de eksempler du henviser til modsiger det jeg mener. Men det ændre altså ikke på mit syn på at jeg tror at folk selv vælger hvad de er til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.