Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja da. Det er ikke kønnet, eller seksualiteten der er afgørende for, om man bliver en god forælder. Så ja. Helt klart ja. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

132319

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja da. Det er ikke kønnet, eller seksualiteten der er afgørende for, om man bliver en god forælder. Så ja. Helt klart ja. 

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Ved godt at jeg sikkert bliver fuldstændig haglet ned nu, men Nej, jeg synes ikke de skal have lov at adoptere. Et barn skal have muligheden for at have både en mor og en far (det bedste fra to sider). To mødre kan ikke give det samme som en far kan, og det samme gælder to mænd, de kan ikke erstatte en "mor". Bare min mening :-)

Jeg har INTET imod homoseksuelle, mine bedste veninder er lesbiske, men jeg synes bare det er forkert. 

Anmeld

29. juni 2011

Darling<3

Misselbek skriver:

Ved godt at jeg sikkert bliver fuldstændig haglet ned nu, men Nej, jeg synes ikke de skal have lov at adoptere. Et barn skal have muligheden for at have både en mor og en far (det bedste fra to sider). To mødre kan ikke give det samme som en far kan, og det samme gælder to mænd, de kan ikke erstatte en "mor". Bare min mening :-)

Jeg har INTET imod homoseksuelle, mine bedste veninder er lesbiske, men jeg synes bare det er forkert. 

Jeg har intet imod din holdning, men har lige et spørgsmål til dig, efter at have læst din kommentar

Må dine veninder så heller ikke adoptere??

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Mike

Frk_Dylan<3 skriver:

Jeg har intet imod din holdning, men har lige et spørgsmål til dig, efter at have læst din kommentar

Må dine veninder så heller ikke adoptere??

Jeg vil bestemt ikke synes om det, hvis de gjorde! det er MEGET imod det jeg er opvokset med er rigtigt, og jeg synes børn med to ens forældre lider en svigt, for ikke at opleve "den anden side" ved at have fx en far eller en mor.

Anmeld

30. juni 2011

Darling<3

Misselbek skriver:

Jeg vil bestemt ikke synes om det, hvis de gjorde! det er MEGET imod det jeg er opvokset med er rigtigt, og jeg synes børn med to ens forældre lider en svigt, for ikke at opleve "den anden side" ved at have fx en far eller en mor.

Okay, der kan man bare se

Men omvendt, så får de jo en masse kærlighed, det er vel det vigtigste??

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Mike

Frk_Dylan<3 skriver:

Okay, der kan man bare se

Men omvendt, så får de jo en masse kærlighed, det er vel det vigtigste??

Ja det vigtigt. 

Anmeld

30. juni 2011

Pige2009

N&J skriver:

Hehe, jeg fik da skrevet forkert, jeg mente at det havde du selvfølgelig også ret til ikke at have lyst til.. hihi

I got the point

Anmeld

3. juli 2011

Wimmie

Misselbek skriver:

Ved godt at jeg sikkert bliver fuldstændig haglet ned nu, men Nej, jeg synes ikke de skal have lov at adoptere. Et barn skal have muligheden for at have både en mor og en far (det bedste fra to sider).

Men hvad hvis alternativet er et uhumsk børnehjem i Kina? Hvad synes du så vil være det bedste for barnet; dét eller et homoseksuelt forældrepar?

Ps. Undskyld jeg "genoptager" debatten flere dage efter - har været på ferie og er ved at læse op

Anmeld

3. juli 2011

Mor til Mike

Wimmie skriver:

Men hvad hvis alternativet er et uhumsk børnehjem i Kina? Hvad synes du så vil være det bedste for barnet; dét eller et homoseksuelt forældrepar?

Ps. Undskyld jeg "genoptager" debatten flere dage efter - har været på ferie og er ved at læse op

Selvfølgelig skal alle børn have chancen for at være ved nogen der elsker dem. Men igen, de kommer nok fra hvor det hedder "far og mor" og det burde de få igen, alle børn fortjener at have både en mor og en far. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.