Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

LilyMarleen

Wimmie skriver:

Jeg forstår godt at du svarer så undvigende - jeg kan heller ikke se logikken i dét du skriver 

Jeg svare ikke undvigende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

A&F

norenberg skriver:

Min holdning er nej...syntes at hvis folk vælger at leve som homoseksuelle, vælger de også det at få børn fra...vil lige tilføje at jeg bestemt ikke har noget i mod homoseksuelle.....men i min verden er børn frugten af en mand og kvindes kærlighed....og homoseksuelle kan sikkert være lige gode forældre....men jeg syntes altså det virker forkert, et barn skal ikke bo hos to af samme køn....

Sådan ser jeg også på det. Og det er ærgeligt, at man ikke kan udtrykke sin mening uden at blive hakket på fordi man ikke er enige i andres meninger. Et barn har brug for en mor og en far. Sådan ser jeg på det.

Anmeld

28. juni 2011

FrkT

Uden tvivl, ja! 

Anmeld

28. juni 2011

M.O.A.R.

Ja det synes jeg da de skal!

Anmeld

28. juni 2011

motterhea

Ja det synes jeg, HVIS der er mulighed for at barnet kan få en tæt relation til én af det modsatte køn, end forældrene er..

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

A&F skriver:

Sådan ser jeg også på det. Og det er ærgeligt, at man ikke kan udtrykke sin mening uden at blive hakket på fordi man ikke er enige i andres meninger. Et barn har brug for en mor og en far. Sådan ser jeg på det.

Der er da ingen der hakker..men man vil jo gerne have en debat..argumenter for og imod..og når det så kommer ned til argumenter, så kan man som regel ikke komme uden om de videnskabelige argumenter, som nu engang vejer rigtigt tungt.

Det svarer jo lidt til påstanden om at månen er lavet af grøn ost eller ej.
Man debaterer, diskuterer og argumenterer..og hvis man så møder et menneske, der siger at månen er lavet af grøn ost, for det har de i hjertet bestemt eller lært fra de var små..ja, så vil man jo prøve at tage fornuften og videnskaben ind i argumentationen for at den IKKE er det.

Og det har intet som helst at gøre med at hakke på nogen, men blot en debat bygget på det ene eller det andet.
Jeg er ret sikker på at de fleste er villige til at lytte og respektere for og imod, men nysgerrig er man jo, når man møder en holdning, som ikke er helt tidssvarende eller passer ind i den videnskabelige forskning.

Anmeld

28. juni 2011

A&F

SussieThyssen skriver:

Der er da ingen der hakker..men man vil jo gerne have en debat..argumenter for og imod..og når det så kommer ned til argumenter, så kan man som regel ikke komme uden om de videnskabelige argumenter, som nu engang vejer rigtigt tungt.

Det svarer jo lidt til påstanden om at månen er lavet af grøn ost eller ej.
Man debaterer, diskuterer og argumenterer..og hvis man så møder et menneske, der siger at månen er lavet af grøn ost, for det har de i hjertet bestemt eller lært fra de var små..ja, så vil man jo prøve at tage fornuften og videnskaben ind i argumentationen for at den IKKE er det.

Og det har intet som helst at gøre med at hakke på nogen, men blot en debat bygget på det ene eller det andet.
Jeg er ret sikker på at de fleste er villige til at lytte og respektere for og imod, men nysgerrig er man jo, når man møder en holdning, som ikke er helt tidssvarende eller passer ind i den videnskabelige forskning.

Helt sikkert, det skal der være plads til. Udfra hvad jeg har læst i debatten, når man ikke er enig med hinanden, virker det på mig, at vi tænker forkert, og skal overbevises om, at ændre holdning.

Anmeld

28. juni 2011

lukasmor

Helt bestemt! De kan give ligeså meget kærlighed som os andre!

Anmeld

28. juni 2011

Wimmie

A&F skriver:

Så man må ikke diskutere forskellige holdninger i en debat? Hvad er så pointen?

Der er jo ingen der skælder ud og tonen er holdt pæn.

Anmeld

28. juni 2011

A&F

Wimmie skriver:

Så man må ikke diskutere forskellige holdninger i en debat? Hvad er så pointen?

Der er jo ingen der skælder ud og tonen er holdt pæn.

Jo da, der skal være diskussioner, ellers skal man ikke debattere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.