Millesmammi skriver:
Det er fordi jeg synes det er forkert i hverdagene. Især at han skal have det på i børnehave.. Det er ikke forældrene der ender med at blive mobbet.
Men, hvad du ser, er et barn der har pigetøj på i fx. bh, ved du at det er forældrene der "tvinger" barnet til det?, for ham jeg kender kunne ikke tales fra det (med pigetøjet) uden at blive gjort rigtig ked af det, fordi han følte sig forkert, men har selv opfanget det ved skolestart og tilpasset sig, så der stadig er "pigetøj"/"pige"farver, hvis man kan kalde det det, men ikke længere klæd ud tøj, men det er noget han har besluttet - fordi omverdenen jo ikke tolerere den slags (altså selvom vi sidder fint nu og siger det er okey, så tror jeg de fleste af os ville syntes det var ret mærkeligt hvis et barn kom klædt i pigetøj eller klæd ud tøj), at det så handler om os selv istedet for barnet - det er såp en anden side af det, men det jeg vil og ville frem til er, jeg forstår godt at du ser det som du ser, men at den virkelighed du ser ikke nødvendigvis (og sjældent) danner det fulde billede.. men du har helt og holdent ret til din egen mening - ligesom alle andre
Anmeld