Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Millesmammi

isabellamor skriver:

hvorfor må han da ikke få kjole og neglelak på. hvad så hvis han har lyst til det. og klæde sig ud...

det er da kun ganske naturligt at drenge vil prøve kjoler... og være prinsesser.. spørg selv frederics mor.. han har da været prinsesse til fastalavn. det gør hende da ikke til en dårlig mor...

piger klder sig da også ud, tit som mandlige figurer.. det behøver da ikke være fordi at hans forældre er lesbiske at han klæder sig ud.. de giver ham da sikkert bare lov til at gøre de ting han har lyst til, hvorfor holde ham tilbage.. det er der da ingen skam i at han vil..

Det er fordi jeg synes det er forkert i hverdagene. Især at han skal have det på i børnehave.. Det er ikke forældrene der ender med at blive mobbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Isabella_mor

Millesmammi skriver:

Det er fordi jeg synes det er forkert i hverdagene. Især at han skal have det på i børnehave.. Det er ikke forældrene der ender med at blive mobbet.

det gør da ingenlunde dem til at være dårlige forældre eller dårligere forældre fordi de er lesbiske.. det var nu mere det jeg ville frem til. det er jo selfølgelig din mening og den skal du have lov til at have

men jeg forstår bare ikke hvorfor at det får dem til at være dårligere forældre fordi at de er lesbiske, især fordi at det kunne selv et hetro forældrepar da også finde på at give deres barn lov til... 

min mening er at hvis et barn har lyst til at klde sig ud, skal det have lov til det... også selvom det er hverdag. det er et barn. og jeg mener at hvis man holder et barn tilbage for dets lyster får det måske sværer ved at føle efter og gøre hvad det har lyst til når det er blevet ældre... og selv kan bestemme..

Anmeld

29. juni 2011

Millesmammi

isabellamor skriver:

det gør da ingenlunde dem til at være dårlige forældre eller dårligere forældre fordi de er lesbiske.. det var nu mere det jeg ville frem til. det er jo selfølgelig din mening og den skal du have lov til at have

men jeg forstår bare ikke hvorfor at det får dem til at være dårligere forældre fordi at de er lesbiske, især fordi at det kunne selv et hetro forældrepar da også finde på at give deres barn lov til... 

min mening er at hvis et barn har lyst til at klde sig ud, skal det have lov til det... også selvom det er hverdag. det er et barn. og jeg mener at hvis man holder et barn tilbage for dets lyster får det måske sværer ved at føle efter og gøre hvad det har lyst til når det er blevet ældre... og selv kan bestemme..

Jeg har aldrig sagt de er dårligere forældre, for det synes jeg ikke de er

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

Kongmulle skriver:

At vi har en del mere hjernekapacitet og ikke er dyr på samme stadie som dyr i naturen???  Du ski*** også på gulvet og bor i hø eller bygger rede??? Man kan altså ikke lave den sammenligning...

For meget kort tid siden sov mennesker i hø (og gør det stadig) afleverede deres afføring..midt på gaden eller lige uden for døren om du vil...derfor de store pestepedemier...og det foregår stadig.

Hvis man ikke er undervist i simpel hygiejne, viden om bakterier, så SOVER mennesker i hø eller direkte på jorden og...lever som dyr, som de gør i flygtningelejre eller i de store byer som New Delhi eller Mexico City.
Hvor er forskellen?

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

Millesmammi skriver:

Jeg har aldrig sagt de er dårligere forældre, for det synes jeg ikke de er

nej okay. det er også ligemeget om du siger de er dårlige. det er ikke en hetz. jeg prøvede sådan set kun at forstå hvad du mente mht dine forældres naboer fordi at de er lesbiske og lader deres dreng gå i kjole hvis han har lyst til det, at det er fordi de er lesbiske a det sker.. jeg forstod og forstår stadig ikke hvad du mente...

eller hvad du ville med det?

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

N&J skriver:

Det skal du så også have lyst til.. 

Tak... Jeg ved godt det lyder besynderligt...

Anmeld

29. juni 2011

Fru.Ø

29. juni 2011

N&J

Millesmammi skriver:

Men, hvad du ser, er et barn der har pigetøj på i fx. bh, ved du at det er forældrene der "tvinger" barnet til det?, for ham jeg kender kunne ikke tales fra det (med pigetøjet) uden at blive gjort rigtig ked af det, fordi han følte sig forkert, men har selv opfanget det ved skolestart og tilpasset sig, så der stadig er "pigetøj"/"pige"farver, hvis man kan kalde det det, men ikke længere klæd ud tøj, men det er noget han har besluttet - fordi omverdenen jo ikke tolerere den slags (altså selvom vi sidder fint nu og siger det er okey, så tror jeg de fleste af os ville syntes det var ret mærkeligt hvis et barn kom klædt i pigetøj eller klæd ud tøj), at det så handler om os selv istedet for barnet - det er såp en anden side af det, men det jeg vil og ville frem til er, jeg forstår godt at du ser det som du ser, men at den virkelighed du ser ikke nødvendigvis (og sjældent) danner det fulde billede.. men du har helt og holdent ret til din egen mening - ligesom alle andre

Anmeld

29. juni 2011

N&J

Baagøe skriver:

Tak... Jeg ved godt det lyder besynderligt...

Hehe, jeg fik da skrevet forkert, jeg mente at det havde du selvfølgelig også ret til ikke at have lyst til.. hihi

Anmeld

29. juni 2011

Chellen

JAAAAAAAAA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.