Nu er det sådan med mig, at jeg ikke er til et bestemt køn. Jeg vælger heldigvis selv hvad jeg vil, hvor og hvornår og med hvem. Det kommer og går. Jeg bliver ikke tiltrukket af et bestemt køn. Men af personen.
Og dit andet spørgsmål : Hvor pokker skulle jeg vide det fra?? jeg er ikke tankelæser. Og at gætte, det gider jeg ikke.
Du kan jo ikke bare gå ud fra at alle andre mennesker på den her jord tænker og føler ligesom dig.
Jeg er ligesom dig - jeg bliver også tiltrukket af både mænd og kvinder. Men jeg kender også både mænd og kvinder der ville føle det som et voldsomt overgreb at være sammen med en person enten af samme eller modsatte køn. Folk der er 100% hetero- eller homoseksuelle. Jeg kender homoer der har måttet forlade familie og hjemby fordi de ikke blev accepteret, homoer der var Jehovas Vidner og måtte bryde med hele deres baggrund fordi deres seksualitet ikke var accepteret o.s.v. Hvordan vil du argumentere for at det er et kulturelt betinget valg at man får ar på sjælen resten af livet fordi ens familie slår hånden af én? Hvordan forklarer du de homoer der sidder i fængsel, bliver tævet og myrdet o.s.v. i andre, meget mere undertrykkende lande end vores eget, ved at det er et kulturelt betinget valg? Det at du ikke kan svare på Wimmies spørgsmål nr. 2 viser jo bare at din teori ikke holder vand.
Jeg ved ikke om du kender Kinsey skalaen. Men jeg vil skyde på at du og jeg ligger cirka i midten. Det er det dog langt fra alle der gør.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
Anmeld