Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Wimmie

lisbeth2910 skriver:

Jeg har stemt JA - og står helt af når en del skriver at man selv vælger og være til et bestemt køn. Ej altså. Det er da ikke noget man bare sådan lige vælger, for så var der nok mange der ville vælge anderledes hvis det var så nemt. Synes virkelig det er et udtryk for uvidenhed!

Jeg synes mennesker skal have lov til at adoptere, og det burde være meget nemmere end det er i dag! Vi er alle mennesker uanset hvilket køn vi lever sammen med, og bliver tiltrukket af seksuelt! Så JA selvfølgelig skal vi allesammen det!

Nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

B&J

jeg syntes de kan være lige så gode fædre og mødre som os andre mere er der endelig ikke at sige i det

Anmeld

28. juni 2011

LISBETH:-)

FruRafn skriver:

Men så må de s**** i havet, undskyld mig, for det er da den værste omgang gylle jeg længe har hørt. Jeg gør mit barn, min familie + især samfundet en tjeneste ved at vælge ICSI behandling og dermed få et raskt barn, i stedet for at få et 'hjemmelavet' fra dobbeltsengen der så er sygt og vil koste samfundet mange penge. Og alle dem der er ufrivilligt barnløse, gør også noget godt for samfundet da det beløb behandlingen koster, tjenes 8 gange ind i løbet af et liv, til staten i form af skatter osv. Plus at forældrenes livskvalitet øges betydeligt

Vi er MEGET enige

Der har bare tidligere været en meget hæftig debat oppe tidligere hvor mange kogte helt over! Og jeg selv personligt blev rigtig rigtig ked af det!

Hvis du kigger nogen af de første indlæg i barnløshedsklubben kan du se hvad jeg mener. Klubben blev oprettet i forlængelse af den ophedet debat!

Anmeld

28. juni 2011

MamaLook

Nadia&Daniel skriver:

Er dyrene's hjerter så også designet til at valge om de tiltrækkes af hunner eller hanner???? - for det var det jeg kommenteret på...

Hjertet er blot en muskel, der pumper blod rundt i kroppen og styres af det autonome nervesystem.. Og altså ikke et 'tænkende' organ..

TS: Jeg har stemt JA! selvfølgelig skal homoseksuelle have lov at adoptere

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

MamaLook skriver:

Hjertet er blot en muskel, der pumper blod rundt i kroppen og styres af det autonome nervesystem.. Og altså ikke et 'tænkende' organ..

TS: Jeg har stemt JA! selvfølgelig skal homoseksuelle have lov at adoptere

Det er da logi  men der var en som skrev tidligere: at det var i hjertet valget var taget..

Anmeld

28. juni 2011

Wimmie

LilyMarleen skriver:

Naaa. Det har jeg ikke lige brugt min energi på. Så der må jeg skuffe dig, der kommer ikke et eller andet surrealistisk svar herfra.

Jeg tror at begær og forelskelse beror af kultur.

Jeg forstår godt at du svarer så undvigende - jeg kan heller ikke se logikken i dét du skriver 

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Nej det vælger man ikke..
Det er hjerter der vælger det..

Til Mamalook

Anmeld

28. juni 2011

Stjernestoev

Nadia&Daniel skriver:

Det er da logi  men der var en som skrev tidligere: at det var i hjertet valget var taget..

Altså du ved du nok godt hvad jeg mente med det!!

Anmeld

28. juni 2011

MamaLook

Jeg er ikke helt selv overbevist ang. det med hjertets valg (siger ikke at det er forkert - men heller ikke rigtigt).. Mennesket er ikke designet til at være homosekuel, men det er noget som er opstået i menneskeheden, erko (stave) er hjertet heller ikke designet til at vælge om man er til kvinder eller mænd.

Bare en lille tanke fra mig

Ok, sorry, jeg misforstod bare dette indlæg bl.a.

Men kan godt se nu, at du nok mente det i en mere symbolsk betydning: Hjertet = følelsescentret i hjernen

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

MamaLook skriver:

Ok, sorry, jeg misforstod bare dette indlæg bl.a.

Men kan godt se nu, at du nok mente det i en mere symbolsk betydning: Hjertet = følelsescentret i hjernen

Bare ok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.