Noget at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

-Sigrid-

liwsmor skriver:

det eneste jeg kan drikke er dansk vand, men ikke få meget brus.. så det iikke så meget

Når jeg kaster sodavanden op, kan jeg stadig mærke bruset (i næsen! &nbsp 

xD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Deka11

-Sigrid- skriver:

Jeg har aldrig drukket meget, men nu hvis jeg ikke får nok at drikke bliver det meget svære at få ... resten op 

Kender det alt for godt.  
Håber virkelig at det snart bliver bedre.

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

Deka11 skriver:

Kender det alt for godt.  
Håber virkelig at det snart bliver bedre.

Øv 

Og tak 

Anmeld

19. juni 2011

K&S

-Sigrid- skriver:

Jeg drak ikke andet som barn, og jeg får nu kvalme bare ved tanken Men kan være man skulle prøve det igen 

Hehe, det kan jo være, du bliver helt vild med det igen

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

K&S skriver:

Hehe, det kan jo være, du bliver helt vild med det igen

Det skal da prøves - desperat

Anmeld

19. juni 2011

SaNiNa

Mathilde kakaomælk den var et kæmpe hit i min sidste graviditet men det skulle være den blå af dem og kold meget kold.

Anmeld

19. juni 2011

LC

Synes der er mange ting der ikke står på din liste.... Alkohol fri rødvin/alkoholfri øl,  Juice, vand med citron skive i(kan også bruge lime, agurkeskiver, mynte blade, eller hvad du ellers godt kan lide, og så skal det være meget koldt)

Kaster også selv meget op på grund af graviditet, her har akupunktur hjulpet virkelig meget. Har fået det nede hos jordemoderen, så det kunne være du skulle spørge efter det.

Kan på trods af at jeg lige har skrevet det anbefale dig at holde dig fra syrlige ting. Jeg kaster nemlig op når jeg har for meget syre i maven, (men det er som regel først efter uge 20) Så er det en fordel ikke at drikke juice, the, kaffe, spise æbler osv.

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

camilla28 skriver:

kærnemælk

knust is

Tak 

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

LC skriver:

Synes der er mange ting der ikke står på din liste.... Alkohol fri rødvin/alkoholfri øl,  Juice, vand med citron skive i(kan også bruge lime, agurkeskiver, mynte blade, eller hvad du ellers godt kan lide, og så skal det være meget koldt)

Kaster også selv meget op på grund af graviditet, her har akupunktur hjulpet virkelig meget. Har fået det nede hos jordemoderen, så det kunne være du skulle spørge efter det.

Kan på trods af at jeg lige har skrevet det anbefale dig at holde dig fra syrlige ting. Jeg kaster nemlig op når jeg har for meget syre i maven, (men det er som regel først efter uge 20) Så er det en fordel ikke at drikke juice, the, kaffe, spise æbler osv.

Agurkeskiver oO Min fantasi!

Jeg skal til første jordemoderbesøg d. 30/6, så regner med at spørge der. Og tak, jeg havde fuldstændig glemt at det var en mulighed 

Har skrevet længere oppe, at jeg ved jeg kan bruge juice hvis jeg har det rigtig dårligt og gerne vil af med det 

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

Sanne og Nicklas skriver:

Mathilde kakaomælk den var et kæmpe hit i min sidste graviditet men det skulle være den blå af dem og kold meget kold.

Jeg troede ikke man måtte drikke særlig meget mælk, derfor drak jeg det ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.