Noget at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

MortilCilas

-Sigrid- skriver:

Jeg er lidt desperat. Min kvalme fylder mere end noget som helst andet i vores hverdag lige nu. Min krop har ligesom forliget sig med at jeg ikke spiser særlig meget, og når jeg spiser at det så kommer retur - med renter. 

Men hvad fa'en skal jeg gøre med drikkevare, for den er næsten værre? Jeg kan ikke drikke vand fordi det smager... mærkeligt Jeg har prøvet mig med sodavand (squash - fail), saftevand (hindbær/orange og solbær - fail), mælk kan jeg tit drikke, men det har jeg læst er skyld i mange herindes graviditetssukkersyge, og da jeg i forvejen er overvægtig tør jeg ikke det, kaffe drikker jeg ikke kan ikke klare lugten (og koffeinen er ikke godt for den bette), the er for varmt, kan ikke klare varme ting fordi jeg har graviditetsvarme også ...

Så ting jeg har prøvet, men ikke kan håndtere;

- vand

- mælk

- saftevand

- sodavand

- the

- kaffe

Og jeg er svimmel - helt sindsyg svimmel

Nogle ting jeg har overset, for er som sagt ved at blive desperat? Jeg kan ikke holde min folin, fiskepiller og jern i mig, så det er jo ikke godt. 

Hjælp!

Min kusine drak noget ingefærdrik mod kvalme (ginger ale, tror jeg det hed) Og det hjalp på hende, hun købte det vidst på tanken ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Vi flytter snart, så der kommer jo en ny læge indover

Det er der 

lækkert...  Flytter i ind til Esbjerg...?

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Vi flytter snart, så der kommer jo en ny læge indover

Det er der 

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

Cilas skriver:

Min kusine drak noget ingefærdrik mod kvalme (ginger ale, tror jeg det hed) Og det hjalp på hende, hun købte det vidst på tanken ..

Der er andre som har givet en god opskriftelse 

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

Kravlenissen10-12-10 skriver:

Ja, større hjem

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Ja, større hjem

Fantastisk...  

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

Fantastisk...  

Det er skønt

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Det er skønt

kan jeg godt forstå du syntes... vi frygter også lidt er der måske ikke helt er plads til os når vi for nr. 3... men vi er begyndt at arbejde på at hvordan vi kan "lave" et værelse mere...

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

kan jeg godt forstå du syntes... vi frygter også lidt er der måske ikke helt er plads til os når vi for nr. 3... men vi er begyndt at arbejde på at hvordan vi kan "lave" et værelse mere...

Da vi var mindre, byggede vores forældre huset om. Så vi boede alle 4 ovenpå i deres værelse. Det var noget af det mest hyggelige at kunne ligge og falde i søvn med sin bror lige ved siden af Det er selvfølgelig ikke fedt som større, men som lille var det dejligt 

Anmeld

21. juni 2011

1000Ben

Du mangler garanteret jern når du er svimmel - skynd dig at få fat i noget. Man kan lave sunde drikke som gravid, goog´le det og få nogle gode opskrifter, så kan det da være der er noget du kan drikke, for det er jo vigtigt for både dig og baby. Håber du finder noget du kan klare i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.