Noget at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

astronaut is(staves? med r'ød vingummi, det var gude spise  for mig

Tak der er allerede en som har foreslået is, men tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

-Sigrid-

Milla-Victoria's mor skriver:

Hov, det fik du svaret på mit indlæg inden jeg fik lagt det op 

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

Nitz skriver:

Okay æv æv.. Håber din kvalme blir bedre snart så.. Det er sku noget træls noget Og destemt ik sundt hvis du slet ik kan holde noget i dig

Jah, om ikke andet så går det vel over om et halvt åreller jeg bliver indlagt 

Anmeld

18. juni 2011

Fenja09

Da jeg havde kvalme levede jeg stort set af sodavandsis, yoghurt, blommer, vandmelon og appelsiner. Derudover fik jeg af vide af en veninde at ananasjuice skulle hjælpe på kvalmen, så det købte jeg også - det virkede....i starten, blev ret træt af det til sidst  men måske det også kan hjælpe dig lidt, måske bare i nogle dage.

/Fenja

Anmeld

18. juni 2011

miinimeal

-Sigrid- skriver:

Tak der er allerede en som har foreslået is, men tak 

godt nok ikke væske men guldkorn hjalp på min kvalme(;

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

Fenja09 skriver:

Da jeg havde kvalme levede jeg stort set af sodavandsis, yoghurt, blommer, vandmelon og appelsiner. Derudover fik jeg af vide af en veninde at ananasjuice skulle hjælpe på kvalmen, så det købte jeg også - det virkede....i starten, blev ret træt af det til sidst  men måske det også kan hjælpe dig lidt, måske bare i nogle dage.

/Fenja

Mange tak

Anmeld

18. juni 2011

Deka11

-Sigrid- skriver:

Jeg er lidt desperat. Min kvalme fylder mere end noget som helst andet i vores hverdag lige nu. Min krop har ligesom forliget sig med at jeg ikke spiser særlig meget, og når jeg spiser at det så kommer retur - med renter. 

Men hvad fa'en skal jeg gøre med drikkevare, for den er næsten værre? Jeg kan ikke drikke vand fordi det smager... mærkeligt Jeg har prøvet mig med sodavand (squash - fail), saftevand (hindbær/orange og solbær - fail), mælk kan jeg tit drikke, men det har jeg læst er skyld i mange herindes graviditetssukkersyge, og da jeg i forvejen er overvægtig tør jeg ikke det, kaffe drikker jeg ikke kan ikke klare lugten (og koffeinen er ikke godt for den bette), the er for varmt, kan ikke klare varme ting fordi jeg har graviditetsvarme også ...

Så ting jeg har prøvet, men ikke kan håndtere;

- vand

- mælk

- saftevand

- sodavand

- the

- kaffe

Og jeg er svimmel - helt sindsyg svimmel

Nogle ting jeg har overset, for er som sagt ved at blive desperat? Jeg kan ikke holde min folin, fiskepiller og jern i mig, så det er jo ikke godt. 

Hjælp!

Hejsa.

Jeg havde det fuldstændig som dig i de første 4 måneder af min graviditet. Jeg havde kvalme 24 timer i døgnet, opkastninger, og meget svært ved at drikke noget. Alt smagte bare forkert - selv vand. Men jeg fik anbefalet at tage en isterning i munden i ny og næ, og sutte på den. Og så forslog min læge at jeg skulle prøve og drikke med sugerør, for så er det på en anden måde man får det ned. Og jeg fik faktisk drukket en lille smule mere, når jeg gjorde det sådan.

Jeg har ikke læst de andre svar, så måske der er andre der allerede har forslået dette. 

Håber at det snart bliver bedre med dig.

Anmeld

18. juni 2011

ano14316

-Sigrid- skriver:

Min læge syntes bare det er skønt hvis jeg taber mig, skifter læge lige om snart. Hvorfor skulle jeg overdrive? 

ej ja, det synes jeg da helt klar du skal.. det lyder da som en møg læge.. men jeg er selv i den tunge ende, og jeg synes altså de er meget vægt fokuseret, det er da klart at man ikke skal tage yderligere på når man er tyk, men altså har endnu ikke oplevet en undersøgelse eller scanning, hvor de har taget udgangspunkt i at jeg er kalr over at jeg er tyk, og jeg har tænkt over det, og jeg gør noget ved det. 

ahh jeg godt forstå du læser det sådan.. Var slet ikke ment som at du skulle overdrive bare ren bekymring for dig! 
Jeg håber du finder en god løsning 

Anmeld

18. juni 2011

Isabella_mor

da jeg var gravid startede jeg dagen med ½ liter mathilde cacaomælk. og det hjalp bare så meget på kvalmen..... den skal bare være IS kold

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

ano14316 skriver:

ej ja, det synes jeg da helt klar du skal.. det lyder da som en møg læge.. men jeg er selv i den tunge ende, og jeg synes altså de er meget vægt fokuseret, det er da klart at man ikke skal tage yderligere på når man er tyk, men altså har endnu ikke oplevet en undersøgelse eller scanning, hvor de har taget udgangspunkt i at jeg er kalr over at jeg er tyk, og jeg har tænkt over det, og jeg gør noget ved det. 

ahh jeg godt forstå du læser det sådan.. Var slet ikke ment som at du skulle overdrive bare ren bekymring for dig! 
Jeg håber du finder en god løsning 

Træls Ved min første lægeundersøgelse handlede det mere om min vægt end om min baby, jeg var SÅ skuffet! Jeg havde gjort alle de rigtige ting, og det min læge var mest begejstret over var at jeg kastede op, så jeg ikke tog på

Nå okay, mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.