Noget at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Jeg fik noget af det berømte vandmelon - 2 dage med kun 3 stk bræk - fantastisk!

Jubiii!! Så virkede det også hos dig! Genialt ikke?  Og skøn måde at holde væskebalancen nogenlunde ved lige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jubiii!! Så virkede det også hos dig! Genialt ikke?  Og skøn måde at holde væskebalancen nogenlunde ved lige.

Ja, og så føler man også man får noget at spise, og maven bliver lidt fyldt

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Ja, og så føler man også man får noget at spise, og maven bliver lidt fyldt

Lige præcis   

Anmeld

21. juni 2011

Maja88

jeg havde god gavn af rød rynkeby saft...

det var mit vidundermiddel under graviditeten,......

hvad med cola eller dansk vand med blid brus... taffelchips??

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Træls Ved min første lægeundersøgelse handlede det mere om min vægt end om min baby, jeg var SÅ skuffet! Jeg havde gjort alle de rigtige ting, og det min læge var mest begejstret over var at jeg kastede op, så jeg ikke tog på

Nå okay, mange tak 

Hey søde.. hvem er din læge...?

ja jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe dig.. for ja... jeg kastede voldsomt op hver gang jeg fik mælke produkter...

jeg kunne faktisk kun drikke Ice the med citron..

Anmeld

21. juni 2011

FrkLarsen

-Sigrid- skriver:

Jeg er lidt desperat. Min kvalme fylder mere end noget som helst andet i vores hverdag lige nu. Min krop har ligesom forliget sig med at jeg ikke spiser særlig meget, og når jeg spiser at det så kommer retur - med renter. 

Men hvad fa'en skal jeg gøre med drikkevare, for den er næsten værre? Jeg kan ikke drikke vand fordi det smager... mærkeligt Jeg har prøvet mig med sodavand (squash - fail), saftevand (hindbær/orange og solbær - fail), mælk kan jeg tit drikke, men det har jeg læst er skyld i mange herindes graviditetssukkersyge, og da jeg i forvejen er overvægtig tør jeg ikke det, kaffe drikker jeg ikke kan ikke klare lugten (og koffeinen er ikke godt for den bette), the er for varmt, kan ikke klare varme ting fordi jeg har graviditetsvarme også ...

Så ting jeg har prøvet, men ikke kan håndtere;

- vand

- mælk

- saftevand

- sodavand

- the

- kaffe

Og jeg er svimmel - helt sindsyg svimmel

Nogle ting jeg har overset, for er som sagt ved at blive desperat? Jeg kan ikke holde min folin, fiskepiller og jern i mig, så det er jo ikke godt. 

Hjælp!

Mathilde Kakao 

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

Kravlenissen10-12-10 skriver:

Hey søde.. hvem er din læge...?

ja jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe dig.. for ja... jeg kastede voldsomt op hver gang jeg fik mælke produkter...

jeg kunne faktisk kun drikke Ice the med citron..

En læge i Varde

Haha kender følelsen

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

FrkLarsen skriver:

Mathilde Kakao 

Det er der mange der har sagt 

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

En læge i Varde

Haha kender følelsen

nååh oki for jeg skiftede nemlig også læge under min graviditet med Fraya fordi at min læge gik så meget op i at fortælle mig at jeg var tyk... (danm som om man ikke godt selv er klar over at man har nogle eksta kg. på side benene)

håber du har fundet noget som bare hjælper dig lidt så du kan få noget væske inden bors..

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

Kravlenissen10-12-10 skriver:

nååh oki for jeg skiftede nemlig også læge under min graviditet med Fraya fordi at min læge gik så meget op i at fortælle mig at jeg var tyk... (danm som om man ikke godt selv er klar over at man har nogle eksta kg. på side benene)

håber du har fundet noget som bare hjælper dig lidt så du kan få noget væske inden bors..

Vi flytter snart, så der kommer jo en ny læge indover

Det er der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.