Noget at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Stjernestoev

Nu ved jeg ikke om man må få det når man er gravid..
Men hvad med kvalmestillende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

-Sigrid-

Stjernestøv skriver:

Nu ved jeg ikke om man må få det når man er gravid..
Men hvad med kvalmestillende?

Jeg fik nogle af min læge, men de var ikke beregnet til gravide og jeg fik det bare værre  

Anmeld

19. juni 2011

ønskebørn74

-Sigrid- skriver:

Jeg er lidt desperat. Min kvalme fylder mere end noget som helst andet i vores hverdag lige nu. Min krop har ligesom forliget sig med at jeg ikke spiser særlig meget, og når jeg spiser at det så kommer retur - med renter. 

Men hvad fa'en skal jeg gøre med drikkevare, for den er næsten værre? Jeg kan ikke drikke vand fordi det smager... mærkeligt Jeg har prøvet mig med sodavand (squash - fail), saftevand (hindbær/orange og solbær - fail), mælk kan jeg tit drikke, men det har jeg læst er skyld i mange herindes graviditetssukkersyge, og da jeg i forvejen er overvægtig tør jeg ikke det, kaffe drikker jeg ikke kan ikke klare lugten (og koffeinen er ikke godt for den bette), the er for varmt, kan ikke klare varme ting fordi jeg har graviditetsvarme også ...

Så ting jeg har prøvet, men ikke kan håndtere;

- vand

- mælk

- saftevand

- sodavand

- the

- kaffe

Og jeg er svimmel - helt sindsyg svimmel

Nogle ting jeg har overset, for er som sagt ved at blive desperat? Jeg kan ikke holde min folin, fiskepiller og jern i mig, så det er jo ikke godt. 

Hjælp!

Har du prøvet en citron el. lime skive i vandet og masser af isterninger... Alt hvad der var iskoldt var godt ved mig... Tyggede isterninger og åd en masse sunlollyis...

Anmeld

19. juni 2011

Stjernestoev

-Sigrid- skriver:

Jeg fik nogle af min læge, men de var ikke beregnet til gravide og jeg fik det bare værre  

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%2 0baby/Din%20graviditet/Graviditet%20og%20kvalme.as px

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

ønskebarn74 skriver:

Har du prøvet en citron el. lime skive i vandet og masser af isterninger... Alt hvad der var iskoldt var godt ved mig... Tyggede isterninger og åd en masse sunlollyis...

Ja, det har jeg, kastede også op der - 3 gange i løbet af en middag oO

Sunlollies 

Anmeld

19. juni 2011

SaNiNa

-Sigrid- skriver:

Jeg troede ikke man måtte drikke særlig meget mælk, derfor drak jeg det ikke 

Det har jeg ikke hørt noget om. drak virkelig meget under sidste graviditet.

Denne gang kan jeg ikke døje det...

Anmeld

19. juni 2011

-Sigrid-

Sanne og Nicklas skriver:

Det har jeg ikke hørt noget om. drak virkelig meget under sidste graviditet.

Denne gang kan jeg ikke døje det...

Okay, super 

Anmeld

19. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Haha kæresten bliver også sendt ud efter vandmelon om et par minutter 

Jeg levede af vandmelon i 3 uger ca. da kvalmen var værst. Det virkede rigtig godt! 

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg levede af vandmelon i 3 uger ca. da kvalmen var værst. Det virkede rigtig godt! 

Jeg fik noget af det berømte vandmelon - 2 dage med kun 3 stk bræk - fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.