Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

-Sigrid- skriver:

Ja, det er ikke unormalt. Eller umuligt, men du nævnte tvillingerne. På min farmors side er der 4 par tvillinger ... Og tror sgu kun jeg har én bette i maven

Ja okai.. Bliver spændende når du skal til scanning.. Ved du hvornår du skal det endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Vingummien

NovaNataly skriver:

Hej piger og fyre

Jeg har en gang før lagt et emne ind om, hvorvidt jeg venter mig en eller 2... Men nu er jeg nået en del længere hen, og synes selv jeg er vokset... Men hvad mener I? er det kun mig, min mand og min veninde der mener der måske kan være 2?

Mange herfra

1 stk

Jeg var selv monster stor d ajeg var gravid, og fik nogle gange kommentare om 2 børn, men var kun 1

Anmeld

16. juni 2011

-Sigrid-

NovaNataly skriver:

Ja okai.. Bliver spændende når du skal til scanning.. Ved du hvornår du skal det endnu?

Ja, om 14 dage

Anmeld

16. juni 2011

Vial

En gang i mellem kommer der indlæg, hvor man udfra en 2-3 mdrs mave skal gætte, om der er to. Det er slet ikke muligt at komme med et kvalificeret bud. Maver er SÅ forskellige. Nogle er større end andre - og det er sådan set ligegyldigt, hvad højde og vægt siger.

Måske får du tvillinger - der er ALTID en chance. Sandsynligvis ligger der bare en enkel lille bebs i din mave, og det skal du sætte pris på. Det er benhårdt at være tvillingemor - selvfølgelig også vildt skønt.

Anmeld

16. juni 2011

svanen73

NovaNataly skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du antager som lille af højde og drøjde, men jeg er 165,5 og vejede 73 kg inden jeg blev gravid... Så jeg ved ikke om jeg er lille eller normal :/

Jeg er 158 og vejer normalt 50 kg, det antager jeg som lille

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

svanen73 skriver:

Jeg er 158 og vejer normalt 50 kg, det antager jeg som lille

Ja okai... Så vil jeg nok se mig selv som normal.. Men min søster er kun 152 høj og vejede lige omkring de 40 kg da hun blev gravid.. Og man kunne heller ikke se noget ved hende før et godt stykke længere henne end jeg er nu... Så ved ikke om man kan stille det op på den måde :/

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

-Sigrid- skriver:

Ja, om 14 dage

Lækkert... Håber alt er som det skal være for dig Håber også snart selv på at få en tid til NF scanning

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Vingummien skriver:

1 stk

Jeg var selv monster stor d ajeg var gravid, og fik nogle gange kommentare om 2 børn, men var kun 1

Kan jeg godt se så... Men nu må vi jo se hvad scanningen siger når jeg skal til den om et par ugers tid

Anmeld

16. juni 2011

svanen73

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Nu er min mor tvilling (dreng+pige), er chancen/risikoen så stor for at vi kan få tvillinger næste gang??

Som jeg fik det af vide dengang...det springer gerne et led over....

Da jeg var til første JM dengang, syns hun jeg var meget stor, spurgte om der var tvillinger i fam., jeg sagde jo så jeg vidste min mormor havde søskende der var tvillinger....jamen så sku jeg ik bekymre mig (jeg var blevet noget bleg i mellemtiden, da jeg kun var 19 år og uheldig gravid )

Det jo så min oldemor der har fået tvillinger og vi er pt 4 der har fået tvillinger i min generation.

Anmeld

16. juni 2011

FrkT

Jeg tror kun der er 1..... chancen for tvillinger er altså ikke særlig stor, med mindre man har været i nogle bestemte former for fertilitetsbehandling.

Kender flere der var endnu større om maven end du er nu. Og fra billede 1 til det sidste billede er der, i mine øjne, ikke større forskel end hvad der er normalt på 5½ uge.

Forresten så spurgte du til om du er lille med dine 165,5 cm og 73 kg, og det er du ikke. Du hører til i kategorien overvægtig, ud fra din bmi, som ligger på 26,81. Men du er lavere end gennemsnitskvinden, som 167 cm høj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.