Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

svanen73

NovaNataly skriver:

Min kærestes ældre søskende er tvillinger (2 af dem).. Men ved selvfølgelig ikke om det har noget at sige :/

Tve-æggede (arvelige) kommer fra din side af, da det er dig der løsner 2 æg...

En-æggede er naturens lune og kan alle få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

SSL skriver:

Min egen læge undersøgte heller ikke mig som sådan, fordi jeg havde været til min gynækolog to gange før, som havde scannet mig Men nogle læger er åbenbart begyndt at droppe at mærke efter livmoderen

Men hvor er det spændende så!! Hvornår skal du til NF? For der vil man jo se det så er du ok og nogenlunde afklaret med det er tvillinger hvis der er to bebser?

Ej, jeg glæder mig da til en uipdate.. Men hey - vil også sige at jeg voksede allerede ud af mine standard cowboy bukser allerede i 7.uge, he he - så måtte jeg investere i ventebukser, da de bare sidder langt bedre om mavsen.. Men jeg synes du er ret stor ja! ehhe..

Jeg ved ikke helt endnu hvornår jeg skal til NF scanning, men tror jeg får et brev med en tid til det i løbet af næste uge, da jeg jo lige er "trådt" ind i uge 11 i dag... Men nu må vi se... Ellers siger jeg nede ved lægen om jeg kan ringe til sygehuset og få en tid til scanning før.. Men det er alligevel kun 1½-2 uger jeg skal vente før jeg skal til NF scanning...

Men beder lige om at blive tjekket efter i morgen ved sygeplejersken

Men ja, jeg er indstillet på hvis det er 2, så det er rart nok... Sidder nu faktisk lidt og håber på to Selvom jeg ved det er hårdt arbejde...

Men skal nok update igen i morgen når jeg har været ved lægen

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

svanen73 skriver:

Man skal aldrig samligne sig med andre...

Nogen vokser hurtigere end andre, kommer an på hvordan ens livmoder ligger og pladsen i bughulen + ens højde og drøjde.

Jeg har selv båret tvillinger for 18 år siden og venter nu en søn hvert øjeblik det skal være...da jeg er lille af højde og drøjde, har det kunnet ses tidligt begge gange.

Nu ved jeg ikke hvad du antager som lille af højde og drøjde, men jeg er 165,5 og vejede 73 kg inden jeg blev gravid... Så jeg ved ikke om jeg er lille eller normal :/

Anmeld

16. juni 2011

SSL

NovaNataly skriver:

Jeg ved ikke helt endnu hvornår jeg skal til NF scanning, men tror jeg får et brev med en tid til det i løbet af næste uge, da jeg jo lige er "trådt" ind i uge 11 i dag... Men nu må vi se... Ellers siger jeg nede ved lægen om jeg kan ringe til sygehuset og få en tid til scanning før.. Men det er alligevel kun 1½-2 uger jeg skal vente før jeg skal til NF scanning...

Men beder lige om at blive tjekket efter i morgen ved sygeplejersken

Men ja, jeg er indstillet på hvis det er 2, så det er rart nok... Sidder nu faktisk lidt og håber på to Selvom jeg ved det er hårdt arbejde...

Men skal nok update igen i morgen når jeg har været ved lægen

Okay, det bliver da bare spændende sygeplejersken vil nok snildt kunne mærke om selve livmoderen virker større, det bliver da spændende at hører om!!! Jeg holder øje med updaten!

Jeg tror også det bare er at finde alle de goder der er ved det, indstille sig fra nu af og nyde at få to mirakler  Jeg tager hatten af for hver en tvillinge mor!!

Har I tvillinger i fam.?

Anmeld

16. juni 2011

Bom

svanen73 skriver:

Tve-æggede (arvelige) kommer fra din side af, da det er dig der løsner 2 æg...

En-æggede er naturens lune og kan alle få.

Nu er min mor tvilling (dreng+pige), er chancen/risikoen så stor for at vi kan få tvillinger næste gang??

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

SSL skriver:

Okay, det bliver da bare spændende sygeplejersken vil nok snildt kunne mærke om selve livmoderen virker større, det bliver da spændende at hører om!!! Jeg holder øje med updaten!

Jeg tror også det bare er at finde alle de goder der er ved det, indstille sig fra nu af og nyde at få to mirakler  Jeg tager hatten af for hver en tvillinge mor!!

Har I tvillinger i fam.?

Min svigermor har tvillinger (min kærestes 2 ældre søskende), men vi har ingen på min mors side.. Af hvad jeg ved af i hvertfald

Men af hvad jeg ved, så tæller man ikke faren med når man snakker om hvem der skaber tvilinger, for det skal jo ligge i mine gener at løsne to æg (som der også er en anden der skriver herinde)

Men får lige sygeplejersken til at mærke efter i morgen til blodprøven

Anmeld

16. juni 2011

SSL

NovaNataly skriver:

Min svigermor har tvillinger (min kærestes 2 ældre søskende), men vi har ingen på min mors side.. Af hvad jeg ved af i hvertfald

Men af hvad jeg ved, så tæller man ikke faren med når man snakker om hvem der skaber tvilinger, for det skal jo ligge i mine gener at løsne to æg (som der også er en anden der skriver herinde)

Men får lige sygeplejersken til at mærke efter i morgen til blodprøven

Men nogle skal jo starte tvillinge traditionen Ej, jeg mener, der må være nogen som får tvillinger selvom det ikke ligger i generne.. Ellers kender jeg nogle eksempler hvor postbuddet må ha været inde over hehe.. Det er spændende, jeg ser frem til en update

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

NovaNataly skriver:

Hej piger og fyre

Jeg har en gang før lagt et emne ind om, hvorvidt jeg venter mig en eller 2... Men nu er jeg nået en del længere hen, og synes selv jeg er vokset... Men hvad mener I? er det kun mig, min mand og min veninde der mener der måske kan være 2?

Mange herfra

jeg synes godt der kunne se ud til at være to :-)

- jeg har også selv på fornemmelsen at jeg selv har to, eller så vokser jeg også bare meget hurtigt

Anmeld

16. juni 2011

-Sigrid-

NovaNataly skriver:

Min kærestes ældre søskende er tvillinger (2 af dem).. Men ved selvfølgelig ikke om det har noget at sige :/

Det går igennem moderens side

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Millesmammi skriver:

jeg synes godt der kunne se ud til at være to :-)

- jeg har også selv på fornemmelsen at jeg selv har to, eller så vokser jeg også bare meget hurtigt

Hvor langt er du henne nu da?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.