Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Oktoberbaby11 skriver:

Jo det er lige det jeg mener ...

Men du mener stadig der kun er 1?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Madam Blå

Jeg tror der gemmer sig en fin lille bebs Kan ikke se, at du er blevet meget større. Måske lidt helt nede ved skambenet, men ellers er man primært oppustet i starten.

Men jeg vil gerne for to, hvis det er det, i ønsker?

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

De folk som mener min mave ser normal ud, så vil jeg lige sige, at af hvad jeg læser mig til langt de fleste steder (på nette og i blade osv.), så burde man jo egentlig ikke kunne se noget tegn på mave før man er oppe omkring uge 13-14 stykker (ved førstegangsgravide), hvor livmoderen først bevæger sig op over skambenet... Eller har jeg læst helt forkert?

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Madam Blå skriver:

Jeg tror der gemmer sig en fin lille bebs Kan ikke se, at du er blevet meget større. Måske lidt helt nede ved skambenet, men ellers er man primært oppustet i starten.

Men jeg vil gerne for to, hvis det er det, i ønsker?

Jeg øsnker mig hvad der nu engang viser dig at være Kæresten vil meget gernu kun have 1

Anmeld

16. juni 2011

BinaMor

kan du ikke bestille en scanning?

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

BinaMor skriver:

kan du ikke bestille en scanning?

Jo det har jeg lidt tænkt på at gøre i morgen, men ved ikke om det ikke er en smule dumt når jeg ikke har så lang tid endnu til NF scanning

Anmeld

16. juni 2011

Madam Blå

NovaNataly skriver:

Jeg øsnker mig hvad der nu engang viser dig at være Kæresten vil meget gernu kun have 1

Ok - troede at i måske ønskede jer to, da det lød som om det var lidt det, tråden var oprettet for Men ja, man bliver lykkelig for uanset hvor mange og hvem, der gemmer sig derinde

Men du kan evt. kigge i mavebillederne. Der kan du se, at du ligner meget de andre på det tidspunkt. Og du kan se tvillinge mavser

Jeg har i hvert fald kigget derinde mange gange de første to måneder Man vil jo gerne lige se andres begyndende babyhuler også

Anmeld

16. juni 2011

BinaMor

NovaNataly skriver:

Jo det har jeg lidt tænkt på at gøre i morgen, men ved ikke om det ikke er en smule dumt når jeg ikke har så lang tid endnu til NF scanning

mener man kan få  det rimeligt billigt. hvor bor du henne?

men ja ellers må du bare væbne dig med tålmodighed. det kan jo bare  være svært.

Anmeld

16. juni 2011

Mauser.

Jeg siger 1 (: mange er bare oppustet fra starten .. det var jeg også 

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Mulleunge skriver:

Jeg siger 1 (: mange er bare oppustet fra starten .. det var jeg også 

Ja okai... Har også lige fået kigget billeder igennem herinde af pigers maver i uge 11.. Og kan godt se at der er noget man også kan se det ved Så er nop bare oppustet og vokset en lille smule.. Men mine bukser er nu også begyndt at stramme lidt om livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.