Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

lilledittemor

Jeg tror at der er to

Hvor er det en flot mave du har <3
Jeg er i næsten i 14. uge, og der er ikke noget at se endnu..
Så jeg er lidt misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

SSL skriver:

Men nogle skal jo starte tvillinge traditionen Ej, jeg mener, der må være nogen som får tvillinger selvom det ikke ligger i generne.. Ellers kender jeg nogle eksempler hvor postbuddet må ha været inde over hehe.. Det er spændende, jeg ser frem til en update

Min svigerfamilie har heller ingen tilfælde af tvillinger før min svigermor fik min svoger og svigerinde... Så det kan da også godt være jeg jeg har nogle gener der gør at jeg kommer til at skabe tvillinger

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

NovaNataly skriver:

Hvor langt er du henne nu da?

jeg er 17 uger henne :-) som jeg ser ud nu, så jeg ud da jeg var 25 uger henne med mille :-)

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Millesmammi skriver:

jeg er 17 uger henne :-) som jeg ser ud nu, så jeg ud da jeg var 25 uger henne med mille :-)

Ja okai.. Men man vokser også hurtigere anden gang, gør man ikke?

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

-Sigrid- skriver:

Det går igennem moderens side

Mente jeg også nok.. Men min svigermor fik tvillinger uden der var tvillinger i hendes familie overhovedet

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

NovaNataly skriver:

Ja okai.. Men man vokser også hurtigere anden gang, gør man ikke?

det er der delte meninger om, det er meget forskelligt - men synes godt nok jeg vokser MEGET hurtigere :-) men får det at se den 7. juli

Anmeld

16. juni 2011

Lady Marion <3

NovaNataly skriver:

Hej piger og fyre

Jeg har en gang før lagt et emne ind om, hvorvidt jeg venter mig en eller 2... Men nu er jeg nået en del længere hen, og synes selv jeg er vokset... Men hvad mener I? er det kun mig, min mand og min veninde der mener der måske kan være 2?

Mange herfra

Jeg syntes ikke din mave ser specielt stor ud på nogen måder   så 1 tror jeg

Anmeld

16. juni 2011

-Sigrid-

NovaNataly skriver:

Mente jeg også nok.. Men min svigermor fik tvillinger uden der var tvillinger i hendes familie overhovedet

Ja, det er ikke unormalt. Eller umuligt, men du nævnte tvillingerne. På min farmors side er der 4 par tvillinger ... Og tror sgu kun jeg har én bette i maven

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Millesmammi skriver:

det er der delte meninger om, det er meget forskelligt - men synes godt nok jeg vokser MEGET hurtigere :-) men får det at se den 7. juli

Hehe ja okai... Glæder mig til at høre nærmere

Anmeld

16. juni 2011

MaleneG

Ikke for at skuffe dig, men tror nu altså også kun der en derinde.

Du ser ganske normal str. mæssigt ud. og blot fordi det er tvillinger er det ikke sikkert at man bliver kæmpe stor i starten

Kender da nogle efterhånden som har været små af str i starten af deres tvillinge graviditet. og omvendt folk der har været kæmpe i starten med kun én.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.