Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Oktoberbaby11 skriver:

Jeg siger 1, fordi du skriver det sådan som du gør

Hvad mener du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

-Sigrid-

Det kan godt være to, der er godt 1 % chance for det

Men tror bare du er oppustet

Anmeld

16. juni 2011

Nenus

NovaNataly skriver:

Iiiiih Mange tak søde

Anmeld

16. juni 2011

Levi&LilysMor

NovaNataly skriver:

Hvad mener du?

Fordi du har jo en flot mavse allerede i uge 10, synes jeg der stod og så kunne det ligne der skulle være to, derfor siger jeg 1

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

SSL skriver:

He he, du er da lidt stor ja om maven! Jeg er som du, om aften når jeg har spist dog, og jeg er i 13. uge, så nok et par uger længere end du? Men jeg kan se, du har været ved lægeundersøgelse d. 9, (det står under dit prof.navn), så hvad siger lægen? De mærker jo om ivmoderen virker større end 'normalt' men hvor spændende for dig altså!!! )

Ja jeg var ved lægen... Men glemte selvfølgelig at nævne at jeg følte mig større end jeg burde... Og han ville ikke undersøge mig da han ikke så nogen grund til det, da jeg blev undersøgt for nogle få mdr. siden... Ved ikke lige hvad han mente med det... Men skal derned igen i morgen for en ny blodprøve mod "katteinfektion" (kan ikke huske hvad parasitten hedder), og så regner jeg med at bede om en tid til en undersøgelse

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Oktoberbaby11 skriver:

Fordi du har jo en flot mavse allerede i uge 10, synes jeg der stod og så kunne det ligne der skulle være to, derfor siger jeg 1

Så du mener ikke jeg er større end normalt når jeg er førstegangs-gravid? Eller hvad? For da min veninde var gravid med sin søn var hun først lige så stor som jeg er nu i uge 18-20 stykker :/

Anmeld

16. juni 2011

SSL

NovaNataly skriver:

Ja jeg var ved lægen... Men glemte selvfølgelig at nævne at jeg følte mig større end jeg burde... Og han ville ikke undersøge mig da han ikke så nogen grund til det, da jeg blev undersøgt for nogle få mdr. siden... Ved ikke lige hvad han mente med det... Men skal derned igen i morgen for en ny blodprøve mod "katteinfektion" (kan ikke huske hvad parasitten hedder), og så regner jeg med at bede om en tid til en undersøgelse

Min egen læge undersøgte heller ikke mig som sådan, fordi jeg havde været til min gynækolog to gange før, som havde scannet mig Men nogle læger er åbenbart begyndt at droppe at mærke efter livmoderen

Men hvor er det spændende så!! Hvornår skal du til NF? For der vil man jo se det så er du ok og nogenlunde afklaret med det er tvillinger hvis der er to bebser?

Ej, jeg glæder mig da til en uipdate.. Men hey - vil også sige at jeg voksede allerede ud af mine standard cowboy bukser allerede i 7.uge, he he - så måtte jeg investere i ventebukser, da de bare sidder langt bedre om mavsen.. Men jeg synes du er ret stor ja! ehhe..

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

-Sigrid- skriver:

Det kan godt være to, der er godt 1 % chance for det

Men tror bare du er oppustet

Min kærestes ældre søskende er tvillinger (2 af dem).. Men ved selvfølgelig ikke om det har noget at sige :/

Anmeld

16. juni 2011

svanen73

Man skal aldrig samligne sig med andre...

Nogen vokser hurtigere end andre, kommer an på hvordan ens livmoder ligger og pladsen i bughulen + ens højde og drøjde.

Jeg har selv båret tvillinger for 18 år siden og venter nu en søn hvert øjeblik det skal være...da jeg er lille af højde og drøjde, har det kunnet ses tidligt begge gange.

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg tro der er kun er 1.

Jeg tog 10 kg på de første 14 uger med nummer (endte på 17 kg da jeg føde) og nummer 2 tog jeg 20 kg(endte på 29)på de første 17 uge  og nummer 3 hele 20 kg(endte på 26) på de første 18 uger.Jeg veje kun 51 og ligne en der skulle føde allerede i uge 16-20 sagde mange eller der var to men alle gange var der kun en.Men du må vente spønt til nakkefoldscaningen i uge 11-14 om der er en eller to men som en skrev er chancen lille og indnu mindre hvis ikke i har tvillinger for din mors side min mor fik tvillinger efter mig to piger.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.