Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

BinaMor skriver:

mener man kan få  det rimeligt billigt. hvor bor du henne?

men ja ellers må du bare væbne dig med tålmodighed. det kan jo bare  være svært.

Jeg bor i Skive, så skal til Viborg for at blive scannet.. Men tror bare jeg væbner mig med tålmodighed.. Det er alligevel ikke så længe jeg skal vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mauser.

NovaNataly skriver:

Ja okai... Har også lige fået kigget billeder igennem herinde af pigers maver i uge 11.. Og kan godt se at der er noget man også kan se det ved Så er nop bare oppustet og vokset en lille smule.. Men mine bukser er nu også begyndt at stramme lidt om livet

Jeg var nærmest kæmpe stor i starten fordi jeg var så oppustet hihi .. 

Så der er nok kun en lille en derinde. 

Anmeld

16. juni 2011

Mauser.

NovaNataly skriver:

Ja okai... Har også lige fået kigget billeder igennem herinde af pigers maver i uge 11.. Og kan godt se at der er noget man også kan se det ved Så er nop bare oppustet og vokset en lille smule.. Men mine bukser er nu også begyndt at stramme lidt om livet

Jeg var nærmest kæmpe stor i starten fordi jeg var så oppustet hihi .. 

Så der er nok kun en lille en derinde. 

Anmeld

16. juni 2011

-Sigrid-

NovaNataly skriver:

Fik selv virkelig positive svar fra lægen ang. mine blodprøver, så er heller ikke nervøs.. Kun en lille smule for den der "kattevirus"... Men mon ikke det hele er fint Men glæder mig i hvertfald til scanningen om ikke så længe

Det lyder fint Ja, vi glæder os også. Det bliver første gang vi skal se den bette

Anmeld

17. juni 2011

Levi&LilysMor

NovaNataly skriver:

Men du mener stadig der kun er 1?

Hmm..... ja siger 1

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Det er så svært og at sige om der er en eller to... Der er ikke andet for end at vente og se til scanningen hvor mange der gemmer sig derinde... 

Jeg tror der er en derinde... 

Anmeld

17. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror kun, at der er 1

Jeg blev selv MEGET hurtig stor og troede også, at der evt. var tvillinger. Min mor er tvilling og er bærer af genet.

Anmeld

17. juni 2011

Topp

NovaNataly skriver:

Hej piger og fyre

Jeg har en gang før lagt et emne ind om, hvorvidt jeg venter mig en eller 2... Men nu er jeg nået en del længere hen, og synes selv jeg er vokset... Men hvad mener I? er det kun mig, min mand og min veninde der mener der måske kan være 2?

Mange herfra

her er en lille tabel

ud fra den mler et foster i 10+0  - 3,1 cm - så tror ikk man kan regne med noget ud fra billeder..

om der gemmer sig 3 cm baby eller 6 cm  babyer mener jeg

Uge   10+0   10+1   10+2   10+3   10+4   10+5   10+6
  Længde i mm   31,0   32,0   34,0   36,0   37,0   39,0   40,0

Anmeld

17. juni 2011

Ann.

NovaNataly skriver:

De folk som mener min mave ser normal ud, så vil jeg lige sige, at af hvad jeg læser mig til langt de fleste steder (på nette og i blade osv.), så burde man jo egentlig ikke kunne se noget tegn på mave før man er oppe omkring uge 13-14 stykker (ved førstegangsgravide), hvor livmoderen først bevæger sig op over skambenet... Eller har jeg læst helt forkert?

Jeg var også selv kæmpe meget tidligt - så det er altså ikke ensbetydende med at der er 2. 

Da min kæreste blev 25 holdt vi en stor fødselsdag - et vennerpar var med, hun var også gravid og vi havde samme terminsdag. På det tidspunkt har vi været 13-15 uger henne (husker ikke præcist), men man kunne absolut intet se på hende og min mave bulede totalt meget ud. 

Så det er altså bare forskelligt.

Anmeld

17. juni 2011

Kløver

Tja det kan jo være svært at vide, man kan jo tydeligt se din mave biuler flot, men det er nok ikke den/de små derinde endn u da livmnoderen jo først lidt senere kommer deropaf, men det nok mere er pga hormoner/luft i maven og lignende, men man kan jo aldrig sige aldrig, og er da spændt på om det alligevel kunne skyldes 2 små mirakler frem for 1 mirakel

ihvertfald stort tillykke med graviditeten, og følger da bestemt lige med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.