Hvad mener i jeg venter mig... Én eller 2 små mirakler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

svanen73

NovaNataly skriver:

Ja okai... Så vil jeg nok se mig selv som normal.. Men min søster er kun 152 høj og vejede lige omkring de 40 kg da hun blev gravid.. Og man kunne heller ikke se noget ved hende før et godt stykke længere henne end jeg er nu... Så ved ikke om man kan stille det op på den måde :/

Jamen det er jo så forskelligt...kommer an på så meget. Kan være hun har meget plads, måske en lille baby...babyerne vokser jo oz forskelligt.

Der er kun at vente og se...pøj pøj i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

-Sigrid-

NovaNataly skriver:

Lækkert... Håber alt er som det skal være for dig Håber også snart selv på at få en tid til NF scanning

Mange tak, men har fået utrolig positiv svar ved lægen, så er ikke nervøs overhoved

Og  for dig!

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

svanen73 skriver:

Jamen det er jo så forskelligt...kommer an på så meget. Kan være hun har meget plads, måske en lille baby...babyerne vokser jo oz forskelligt.

Der er kun at vente og se...pøj pøj i hvert fald

True... Vi har også snakket om at det måske kan være en stor baby, fordi min biologiske far er 1.93 høj, og min kæreste er 1.97 høj... Og jeg er jo heller ikke en "lille dame", hvis man kan sige det sådan.. Så kan jo også bare være en monster baby jeg har i maven

Men updater lige når jeg har været til scanning

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

-Sigrid- skriver:

Mange tak, men har fået utrolig positiv svar ved lægen, så er ikke nervøs overhoved

Og  for dig!

Fik selv virkelig positive svar fra lægen ang. mine blodprøver, så er heller ikke nervøs.. Kun en lille smule for den der "kattevirus"... Men mon ikke det hele er fint Men glæder mig i hvertfald til scanningen om ikke så længe

Anmeld

16. juni 2011

twinny

Held og lykke med scanningen...

Jeg gætter på en, da man ik kan se det på maven... Jeg fik først mave i uge 13-14 stykker og det var tvillinger.

Der er simpelthen så stor forskel på maver

Anmeld

16. juni 2011

Bom

svanen73 skriver:

Som jeg fik det af vide dengang...det springer gerne et led over....

Da jeg var til første JM dengang, syns hun jeg var meget stor, spurgte om der var tvillinger i fam., jeg sagde jo så jeg vidste min mormor havde søskende der var tvillinger....jamen så sku jeg ik bekymre mig (jeg var blevet noget bleg i mellemtiden, da jeg kun var 19 år og uheldig gravid )

Det jo så min oldemor der har fået tvillinger og vi er pt 4 der har fået tvillinger i min generation.

Er chancen så stor?? For den har jo sprunget ledet over ved mig og min søster som ikke er tvilling..???

Anmeld

16. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Baby-støv skriver:

Held og lykke med scanningen...

Jeg gætter på en, da man ik kan se det på maven... Jeg fik først mave i uge 13-14 stykker og det var tvillinger.

Der er simpelthen så stor forskel på maver

Sys bare jeg føles stor.. Men ved selvfølgelig ikke om det kan have noget at gøre med at jeg fik fjernet en cyste på min ene æggestok for godt 4 mdr. siden Om min mave så stadig kan have en smule "extra" plads, og ikke helt er "faldet sammen" endnu :/

Anmeld

16. juni 2011

svanen73

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Er chancen så stor?? For den har jo sprunget ledet over ved mig og min søster som ikke er tvilling..???

Jeg vil ik gøre mig klog på det...jeg mener selv at er man disponibel for det i fam. tror jeg det er lige meget i hvilken generation tvillingerne har vist sig.

Har arbejdet sammen med en der selv var tviling, som fik tvillinger...

Anmeld

16. juni 2011

twinny

NovaNataly skriver:

Sys bare jeg føles stor.. Men ved selvfølgelig ikke om det kan have noget at gøre med at jeg fik fjernet en cyste på min ene æggestok for godt 4 mdr. siden Om min mave så stadig kan have en smule "extra" plads, og ikke helt er "faldet sammen" endnu :/

vi  for to..

Anmeld

16. juni 2011

Levi&LilysMor

NovaNataly skriver:

Så du mener ikke jeg er større end normalt når jeg er førstegangs-gravid? Eller hvad? For da min veninde var gravid med sin søn var hun først lige så stor som jeg er nu i uge 18-20 stykker :/

Jo det er lige det jeg mener ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.