ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MichellaMalou

Troldepussen skriver:

Jeg kan så stadig ikke se problemet... Det er hendes valg ikke dit... Selv om man har en deprision kan man vel godt tage sig af et barn, når man får den rette behandling og hjælp...

Men vil tillade mig at sige at hvis hun skulle forestille at være en veninde skulle du måske tage at støtte hende i hendes valg i stedet for at hænge hende ud...

det er hun ikke.. 

men det er min bedste vens eks kæreste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

FrkT

Ja det ville jeg.

Og det kan jeg begrunde med at jeg aldrig (som jeg har det nu, og det er jo det eneste jeg kan udtale mig om) ville kunne få en abort. Tror faktisk den eneste "situation" jeg ville kunne få en abort ville være, hvis jeg blev gravid efter en voldtægt.

Men var jeg, som personen du beskriver, slet ikke klar til at blive mor og tage mig af et barn, så ville jeg i stedet bortadoptere barnet, så det kunne få en ordentlig mor og far og et godt liv.

Så ja, jeg ville få barnet, men nej, jeg ville ikke beholde det.

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

FrkT skriver:

Ja det ville jeg.

Og det kan jeg begrunde med at jeg aldrig (som jeg har det nu, og det er jo det eneste jeg kan udtale mig om) ville kunne få en abort. Tror faktisk den eneste "situation" jeg ville kunne få en abort ville være, hvis jeg blev gravid efter en voldtægt.

Men var jeg, som personen du beskriver, slet ikke klar til at blive mor og tage mig af et barn, så ville jeg i stedet bortadoptere barnet, så det kunne få en ordentlig mor og far og et godt liv.

hun siger hun vil beholde det.. men siger os hun ikke er klar til det..

Anmeld

15. juni 2011

Troldepussen

FrkT skriver:

Ja det ville jeg.

Så enig... Er glad for at jeg ikke er den eneste med den holdning...

Anmeld

15. juni 2011

Tulle28

Få en abort. Der er børn nok i verden som ikke har det godt, og ud fra det du beskriver, synes jeg det barn fortjener bedre.

Anmeld

15. juni 2011

FrkT

MichellaMalou skriver:

hun siger hun vil beholde det.. men siger os hun ikke er klar til det..

Har hun overvejet bortadoption?

Anmeld

15. juni 2011

FrkT

Troldepussen skriver:

Så enig... Er glad for at jeg ikke er den eneste med den holdning...

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Tulle28 skriver:

Få en abort. Der er børn nok i verden som ikke har det godt, og ud fra det du beskriver, synes jeg det barn fortjener bedre.

synes jeg nemlig os.. jeg ville aldrig sæt et barn i verden hvis mit liv så ud som hendes og hun intet vil gøre for at få det undersøgt..

men dem som siger det er mord og få en abort kalder os der har fået en abort for morder jeg tog en abort som 15 årig fordi jeg ikke var klar eller havde noget og tilbyde det barn eller kunne forsørge det 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

FrkT skriver:

Har hun overvejet bortadoption?

nej hun siger hun vil beholde det.. 

Anmeld

15. juni 2011

Tulle28

MichellaMalou skriver:

synes jeg nemlig os.. jeg ville aldrig sæt et barn i verden hvis mit liv så ud som hendes og hun intet vil gøre for at få det undersøgt..

men dem som siger det er mord og få en abort kalder os der har fået en abort for morder jeg tog en abort som 15 årig fordi jeg ikke var klar eller havde noget og tilbyde det barn eller kunne forsørge det 

Jeg kalder det at være et ansvarligt menneske! Selvfølgelig skal abort ikke bruges som prævention, men hvis man bliver gravid og er et uheldigt sted i sit liv, så synes jeg hellere man må få en abort, end at sætte et mere eller mindre uønsket barn i verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.