ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.947 visninger
104 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

MichellaMalou

ville du nogensinde sætte et barn i verden hvis du ikke er sammen med faren til barnet og du knap nok kender ham men ved han ikke vil have det. og du har en depression ingen uddannelse eller arbejde. og har ingen planer om det lige nu. og du stadig bor hjemme hos forældrene og ved man ikke er klar til barnet eller bo alene. og man ikke kan li og snakke med læger ville i så nogensinde sætte et barn i verden eller ville i tage en abort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Den lykkelige

Helt klart NEJ..

Anmeld

15. juni 2011

Sphynxlover

øhh nej  troede sådan noget var ren logik - men måske bare i mit hovede

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

MichellaMalou skriver:

ville du nogensinde sætte et barn i verden hvis du ikke er sammen med faren til barnet og du knap nok kender ham men ved han ikke vil have det. og du har en depression ingen uddannelse eller arbejde. og har ingen planer om det lige nu. og du stadig bor hjemme hos forældrene og ved man ikke er klar til barnet eller bo alene. og man ikke kan li og snakke med læger ville i så nogensinde sætte et barn i verden eller ville i tage en abort??

Jeg ville aldrig nogensinde vælge at sætte et barn til verden bare fordi jeg lige var blevet gravid...jeg vil kunne give barnet hvad jeg menter er bedst i forhold til hvor jeg var i livet og med de begrænsninger som alle mennesker jo naturligvis har af den ene eller anden slags.

Men at få barn med en jeg lige havde mødt eller end ikke kendte og boede hjemme, uden udd. osv så ville jeg end ikke tænke over at få et barn...jeg vill dog tænke over at beskytte mig selv og så arbejde hen imod at møde en der ville være en dejlig far og skabe gode rammer for mit barn.

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Sophie26 skriver:

øhh nej  troede sådan noget var ren logik - men måske bare i mit hovede

Så kort og godt kan det også siges,

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

synes nemlig os det er helt forkert men en af mine venners eks kæreste som han var sammen med i kort tid er muligvis gravid. men hun vil ikke sige noget til sin mor eller tage til lægen selv og hun vil heller ikke sige det til faren. plus alle de andre ting jeg har skrevet.. og de havde lige lært hinanden og kende da de blev kærester. 

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

MichellaMalou skriver:

Jeg ville bruge min sunde fornuft og få en abort..også selvom jeg som sådan er imod det.
Men med de forudsætninger du remser op her..så er det helt ærligt ikke noget at byde et barn.

Det er ligegyldigt om man har kontakt til faderen, hvis elelrs de andre forudsætninger er i orden, et ordentligt sted at bo, god familiemæssig opbakning og den slags, men hvis også moderen har psykiske problemer, så er den altså helt gal.
Nå nej..det er med rene ord og set med mine øjne...ikke noget at tilbyde et lille barn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

anja89

Nej ville jeg ikke...

Godt nok boede jeg hjemme ved mine forældre da jeg fik min store datter sammen med hendes far og havde ingen uddannelse..

Men vi var i fuldgang med at finde en lejlighed lige så snart vi fandt ud af vi skulle være forældre..

Jeg gik på skole da jeg blev gravid og havde derfor ikke fået taget uddannelse desværre.. Ville jeg gerne havde haft men når det er sagt fortryder jeg intet

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

SussieThyssen skriver:

Jeg ville bruge min sunde fornuft og få en abort..også selvom jeg som sådan er imod det.
Men med de forudsætninger du remser op her..så er det helt ærligt ikke noget at byde et barn.

Det er ligegyldigt om man har kontakt til faderen, hvis elelrs de andre forudsætninger er i orden, et ordentligt sted at bo, god familiemæssig opbakning og den slags, men hvis også moderen har psykiske problemer, så er den altså helt gal.
Nå nej..det er med rene ord og set med mine øjne...ikke noget at tilbyde et lille barn.

Kærligst
Sussie

synes jeg lige præcis heller ikke.. 

og synes det er så synd for min ven han er far i forvejen. og han vil ikke være igen.. nu.. og hun vil heller ikke sige det til ham .. har virkelig lyst til at fortælle ham det 

Anmeld

15. juni 2011

Alexander071106sMor

Umiddelbart er det jo ren logik, at på sådanne grundlag, IKKE at sætte et lille barn i verdenen. Men derfra og til at det sker i praksis, tror jeg desværre sker ALT for ofte...

Om jeg forstår hvorfor??? Nej desværre... Det er ikke til gavn for hverken barn eller mor....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.