ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

det er også fantastisk for dem der får den, og har det godt med det, men sådan er det ikke for alle.. Jeg fortrød min, og gik ned med en dep. pga. den har aldrig fejlet noget psykisk før- 

kunne slet ikke holde mig selv ud, og syns bare jeg var det mest egoistiske meneske i hele verdenen. det gør jeg aldrig igen, og kan sagtens forstå dem der vælger ikke at gå igennem det. 

hvis man os står og siger man ikke er klar.. og nok ikke når at blive det synes jeg os det er forkert bare fordi man er imod abort..

men hvis hun var klog og er gravid så ville det være bedst og komme videre i sit liv og finde ud af hvad hun ville af uddannelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

hvis man os står og siger man ikke er klar.. og nok ikke når at blive det synes jeg os det er forkert bare fordi man er imod abort..

men hvis hun var klog og er gravid så ville det være bedst og komme videre i sit liv og finde ud af hvad hun ville af uddannelse

ork . man kan sagtens finde ud af hvad man vil med uddannelse osv. bare fordi at man har barn, har en veninde der blev gravid som 15 årig, og hun beholdte barnet, og de har det begge fint den dag idag... 

da jeg fik det her valg sagde jeg altså også at jeg ikke var klar, og nok heller ikke blev det.. du skal huske, hun er sikkert i ligeså (hvis ikke mere) i chok end han er.. det er en tilstand af benægtelse som går over med tiden.. 

men stadig, det lyder for mig som om at hun bare nyder opmærksomheden fra jer. 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

ork . man kan sagtens finde ud af hvad man vil med uddannelse osv. bare fordi at man har barn, har en veninde der blev gravid som 15 årig, og hun beholdte barnet, og de har det begge fint den dag idag... 

da jeg fik det her valg sagde jeg altså også at jeg ikke var klar, og nok heller ikke blev det.. du skal huske, hun er sikkert i ligeså (hvis ikke mere) i chok end han er.. det er en tilstand af benægtelse som går over med tiden.. 

hun vil ikke fortælle det til faren.. hun kommer med undskyldninger for at slippe for det.. og hun vil heller ikke finde ud af om hun er gravid 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

men er nok os lidt begyndt og tro hun bare vil have ommærksomhed.. for hun har os lige skrevet hun stadig elsker ham

Anmeld

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

men er nok os lidt begyndt og tro hun bare vil have ommærksomhed.. for hun har os lige skrevet hun stadig elsker ham

der kan du se.. måske løser problemet sig helt a sig selv for din ven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.