ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

aarhusmor

Jeg ville hvis jeg var under 12 uger henne få en abort og ellers ville jeg overveje bortadoption

Med mindre jeg virkelig ønskede det barn, så ville jeg få arrangeret at ændre mit liv så det passede - altså starte på en uddannelse og få mine forældre til at hjælpe.

Personligt ville jeg kun overveje abort meget tidligt i forløbet, altså før de 12 uger, som f.eks. max. 8 uger henne - men det er bare mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

SussieThyssen

MichellaMalou skriver:

synes jeg lige præcis heller ikke.. 

og synes det er så synd for min ven han er far i forvejen. og han vil ikke være igen.. nu.. og hun vil heller ikke sige det til ham .. har virkelig lyst til at fortælle ham det 

Det kan jeg godt forstå du vil..men på den anden side, så bør du ikke gøre det.
Det er noget han selv må finde ud af..og du vil i den sidste ende kun få en masse utak for at have blandet dig.

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

aarhusmor skriver:

Jeg ville hvis jeg var under 12 uger henne få en abort og ellers ville jeg overveje bortadoption

Med mindre jeg virkelig ønskede det barn, så ville jeg få arrangeret at ændre mit liv så det passede - altså starte på en uddannelse og få mine forældre til at hjælpe.

Personligt ville jeg kun overveje abort meget tidligt i forløbet, altså før de 12 uger, som f.eks. max. 8 uger henne - men det er bare mig.

hun er os max 8 uger henne.. 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg godt forstå du vil..men på den anden side, så bør du ikke gøre det.
Det er noget han selv må finde ud af..og du vil i den sidste ende kun få en masse utak for at have blandet dig.

han ville aldrig kunne finde ud af det da de bor utrolig langt væk fra hinanden 

Anmeld

15. juni 2011

anja89

MichellaMalou skriver:

synes jeg lige præcis heller ikke.. 

og synes det er så synd for min ven han er far i forvejen. og han vil ikke være igen.. nu.. og hun vil heller ikke sige det til ham .. har virkelig lyst til at fortælle ham det 

Ved ikke om det bare er mig men vis det er sikkert at det er din ven der er far og hun går og er gravid syntes jeg helt klart han har krav på at vide det.

Om så han ønsker kontakt med det barn eller at sige fra allerede nu så er det ikke fair at hun ikke får det tjekket og han får besked om hvordan tingene er..

Havde det været min veninde/bekendte havde jeg fået hende til lægen eller til at tage en test..

Så ville hun ved lægen kunne snakker om hvad der er af muligheder og så ville din ven kunne få tid til at tage det valg der passer best for lige netop ham.

Håber det snart går på plads

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

MichellaMalou skriver:

han ville aldrig kunne finde ud af det da de bor utrolig langt væk fra hinanden 

Hmm...hvor godt kender du hende OG ham?

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

anja89 skriver:

Ved ikke om det bare er mig men vis det er sikkert at det er din ven der er far og hun går og er gravid syntes jeg helt klart han har krav på at vide det.

Om så han ønsker kontakt med det barn eller at sige fra allerede nu så er det ikke fair at hun ikke får det tjekket og han får besked om hvordan tingene er..

Havde det været min veninde/bekendte havde jeg fået hende til lægen eller til at tage en test..

Så ville hun ved lægen kunne snakker om hvad der er af muligheder og så ville din ven kunne få tid til at tage det valg der passer best for lige netop ham.

Håber det snart går på plads

hun vil ikke fortælle det til sin mor og hun har ingen penge til en test. og hun kan ikke li og tage til lægen alene.. hun har mange undskyldninger for ikke at få det tjekket 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

SussieThyssen skriver:

Hmm...hvor godt kender du hende OG ham?

det er min bedste ven så rigtig godt.. 

hende har jeg kendt lige så lidt tid som ham selv omkring en månede hvis ikke mindre 

Anmeld

15. juni 2011

anja89

MichellaMalou skriver:

hun vil ikke fortælle det til sin mor og hun har ingen penge til en test. og hun kan ikke li og tage til lægen alene.. hun har mange undskyldninger for ikke at få det tjekket 

Det er sørgeligt at det er sådan...

Man kan få tilsendt 2 gratis test fra en hjemmeside vis det er..

Det eneste hun skal gøre er at lave en bruger (gratis) og så bestille de test...

det koster intet

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

MichellaMalou skriver:

det er min bedste ven så rigtig godt.. 

hende har jeg kendt lige så lidt tid som ham selv omkring en månede hvis ikke mindre 

Jamen hvor ved du det så fra..at hun er gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.