ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

anja89

MichellaMalou skriver:

præcis.. ellers havde jeg gjort

Dejligt at høre

Men syntes helt klart at vis du har mod på det og kan klare de evt uenigheden pigen og dig får så fortæl din ven det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

MichellaMalou

anja89 skriver:

Dejligt at høre

Men syntes helt klart at vis du har mod på det og kan klare de evt uenigheden pigen og dig får så fortæl din ven det

kan jeg sagntes har jo ikke kendt hende så længe og hun ved mig og min forlovede er rigtig gode venner med ham.. så tror da heller ikke hun går udfra at jeg holder min kæft overfor min bedste ven når jeg sidder og skriver han har ret til at vide det 

Anmeld

15. juni 2011

Wimmie

MichellaMalou skriver:

ville du nogensinde sætte et barn i verden hvis du ikke er sammen med faren til barnet og du knap nok kender ham men ved han ikke vil have det. og du har en depression ingen uddannelse eller arbejde. og har ingen planer om det lige nu. og du stadig bor hjemme hos forældrene og ved man ikke er klar til barnet eller bo alene. og man ikke kan li og snakke med læger ville i så nogensinde sætte et barn i verden eller ville i tage en abort??

Nej.

Men mest pga. det med depressionen - jeg ville være sikker på at jeg havde det godt og var et sted i mit liv hvor jeg var klar til at tage mig af et lille barn, og hvor jeg havde overskud til at tilsidesætte mig selv.

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Wimmie skriver:

Nej.

Men mest pga. det med depressionen - jeg ville være sikker på at jeg havde det godt og var et sted i mit liv hvor jeg var klar til at tage mig af et lille barn, og hvor jeg havde overskud til at tilsidesætte mig selv.

ville jeg nemlig os men ville os fortrække og have uddannelse eller arbejde eller måske begge dele.. og ved man kan forsørge sit barn og have sit eget sted helst os.. 

Anmeld

15. juni 2011

Sofia

Næppe!

Anmeld

15. juni 2011

Troldepussen

MichellaMalou skriver:

ville du nogensinde sætte et barn i verden hvis du ikke er sammen med faren til barnet og du knap nok kender ham men ved han ikke vil have det. og du har en depression ingen uddannelse eller arbejde. og har ingen planer om det lige nu. og du stadig bor hjemme hos forældrene og ved man ikke er klar til barnet eller bo alene. og man ikke kan li og snakke med læger ville i så nogensinde sætte et barn i verden eller ville i tage en abort??

Ja det ville jeg... Jeg ville aldrig kunne få mig til at få en abort uanset omstændighedderne....

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Troldepussen skriver:

Ja det ville jeg... Jeg ville aldrig kunne få mig til at få en abort uanset omstændighedderne....

det synes jeg bare ikke man kan gøre når den anden ikke ønsker det og synes det er synd for barnet at det skal vokse op uden sin far og moren ikke kan forsørge det selv.. og det er virkelig bare og være skide ligeglad med alle andre end sig selv sorry 

Anmeld

15. juni 2011

Troldepussen

MichellaMalou skriver:

det synes jeg bare ikke man kan gøre når den anden ikke ønsker det og synes det er synd for barnet at det skal vokse op uden sin far og moren ikke kan forsørge det selv.. og det er virkelig bare og være skide ligeglad med alle andre end sig selv sorry 

ja men nu er der jo også den lille finesse der hedder bortadoption... Jeg vil hellere føde et barn og bortadoptere det end jeg vil få fortaget end abort, da det er mord efter min mening... 

Ved godt at mange mener jeg er skør oven i bolden på det punkt, men det er altså min holdning... 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Troldepussen skriver:

ja men nu er der jo også den lille finesse der hedder bortadoption... Jeg vil hellere føde et barn og bortadoptere det end jeg vil få fortaget end abort, da det er mord efter min mening... 

Ved godt at mange mener jeg er skør oven i bolden på det punkt, men det er altså min holdning... 

vi har os forskellige holdninger.. men jeg synes jo bare det er forkert.. men hun vil jo beholde det..

Anmeld

15. juni 2011

Troldepussen

MichellaMalou skriver:

vi har os forskellige holdninger.. men jeg synes jo bare det er forkert.. men hun vil jo beholde det..

Jeg kan så stadig ikke se problemet... Det er hendes valg ikke dit... Selv om man har en deprision kan man vel godt tage sig af et barn, når man får den rette behandling og hjælp...

Men vil tillade mig at sige at hvis hun skulle forestille at være en veninde skulle du måske tage at støtte hende i hendes valg i stedet for at hænge hende ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.