ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MichellaMalou

aya-zia skriver:

nu sidder jeg så lidt og tænker....

kan det ik være hun BARE siger hun er gravid fordi hun regner emd du vil fortælle din ven det... og så vil han kontakte hende...

og derved for hun hans opmærksomhed... og hun kan "pine" ham lidt også...

for mig lyder det som om hun tager pis på jer... ()og ja jeg har læst hele tråden)

det er bare lige sådan som jeg ser det...

faktisk  har jeg haft samme tanke men det håber jeg sgu ikke hun gøre for så er der tre der bliver sure på hende og nok flere hvis han os når og sige det til sin mor og søster og hvis det så er løgn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

aya-zia

MichellaMalou skriver:

faktisk  har jeg haft samme tanke men det håber jeg sgu ikke hun gøre for så er der tre der bliver sure på hende og nok flere hvis han os når og sige det til sin mor og søster og hvis det så er løgn 

altså for mig lyder det som en masse dumme undskyldninger for at dække over en løgn....

men det er jo selvfølgelig problematisk hvis det så er sandt...

hehe kunne man ik være ond og spørger hendes mor

Anmeld

15. juni 2011

nellemann24

MichellaMalou skriver:

ville du nogensinde sætte et barn i verden hvis du ikke er sammen med faren til barnet og du knap nok kender ham men ved han ikke vil have det. og du har en depression ingen uddannelse eller arbejde. og har ingen planer om det lige nu. og du stadig bor hjemme hos forældrene og ved man ikke er klar til barnet eller bo alene. og man ikke kan li og snakke med læger ville i så nogensinde sætte et barn i verden eller ville i tage en abort??

jeg synes ikke man kan sætte et barn i verden hvis man ikke er klar begge to..

vi har selv det problem, en pige, som min mand kendte før mig, ringe en dag til ham og sagde du skal være far og han var ikke klar, han gik med stress og han lige sagt sit arbejde op og vi kæmper en kamp med hende hver anden weekende..

man skal tænker sig godt om, for man ødelægger et liv for andre også for barnet. som en dag får at vide din far/mor ville ikke have dig..

Anmeld

15. juni 2011

Millesmammi

Jeanne skriver:

Ved godt det er lidt off topic, men hvis nu det var omvendt - altså at mor ikke ville have barnet og far ville. Skulle hun så tvinges til at gennemføre graviditeten? Eller skulle hun have retten over sin krop til at få en abort? Og hvis hun nu skulle tvinges til at gennemføre graviditeten, hvordan skal man så sikre at hun passer på barnet og sig selv? Her mener jeg kost, sprut, smøger osv?

For der skal vel gælde de samme regler for begge parter?

DER synes jeg så ikke at man kan sammenligne, da det er kvinden der skal bære på det, det er kvindens krop - det er kvinden der bliver allermest brug for imens barnet ikke er ret gammel, .. så der kan jeg ikke følge dig..

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Millesmammi skriver:

DER synes jeg så ikke at man kan sammenligne, da det er kvinden der skal bære på det, det er kvindens krop - det er kvinden der bliver allermest brug for imens barnet ikke er ret gammel, .. så der kan jeg ikke følge dig..

Hvorfor kan man ikke sammenligne det? Hun tvinger ham til at være far, men han kan ikke tvinge hende til at blive mor?

Hvis hun er gammel nok til at have sex, så er hun vel også gammel nok til at tage konsekvensen? Er hun ikke morder (dårlig formulering, det ved jeg godt) bare fordi det er hende og ikke ham, som er gravid?

Jeg mener godt man kan sammenligne princippet i det. For det er vel at tvinge et menneske til at blive forældre - ligemeget hvem der vil og ikke vil.

Så i bund og grund er din mening at hun skal bestemme og han ikke har noget valg?

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Millesmammi skriver:

Og far kan vel godt tage barnet 100% når det er født. Det er da bare et spørgsmål om at give flaske. Det er vel det samme som at bortadoptere barnet? Her er det bare til far og ikke fremmede.

Anmeld

15. juni 2011

.....

Den lykkelige skriver:

Helt klart NEJ..

Enig! Det kan man ikke byde barnet..

Anmeld

15. juni 2011

Stjernestoev

Synes virkelig heller ikke at noget hænger sammen..
Det virker til at være løgn..

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Jeanne skriver:

Hvorfor kan man ikke sammenligne det? Hun tvinger ham til at være far, men han kan ikke tvinge hende til at blive mor?

Hvis hun er gammel nok til at have sex, så er hun vel også gammel nok til at tage konsekvensen? Er hun ikke morder (dårlig formulering, det ved jeg godt) bare fordi det er hende og ikke ham, som er gravid?

Jeg mener godt man kan sammenligne princippet i det. For det er vel at tvinge et menneske til at blive forældre - ligemeget hvem der vil og ikke vil.

Så i bund og grund er din mening at hun skal bestemme og han ikke har noget valg?

så godt skrevet giver dig helt ret 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Stjernestøv skriver:

Synes virkelig heller ikke at noget hænger sammen..
Det virker til at være løgn..

sidder og skriver det som det næremst står på min mobil.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.