ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MichellaMalou

anja89 skriver:

Det er sørgeligt at det er sådan...

Man kan få tilsendt 2 gratis test fra en hjemmeside vis det er..

Det eneste hun skal gøre er at lave en bruger (gratis) og så bestille de test...

det koster intet

hun vil intet gøre for at få klar beskede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

MichellaMalou

SussieThyssen skriver:

Jamen hvor ved du det så fra..at hun er gravid?

sidder og skriver med hende nu.. hun har ikke haft sit lort i to måneder og sagde hun skulle købe en test så sagde hun at hun ingen penge havde. også sagde jeg jamen så gå til lægen og det ville hun heller ikke også sprugte jeg hvorfor også sagde hun at hun ikke kunne li og snakke med dem alene. og hun vil ikke fortælle det til sin mor.. 

Anmeld

15. juni 2011

anja89

MichellaMalou skriver:

hun vil intet gøre for at få klar beskede 

Det vil jo blive opdaget på et tidspunkt.. men det bliver jo ikke bedre af at gå og skjule det..

Det går jo heller ikke at hun ender med at føde uden nogle aner noget og vis det bliver set der har hun jo intet af det sådan et lille pus ha brug for..

Får helt ondt inden i mig selv over at hun intet gør

Anmeld

15. juni 2011

anja89

MichellaMalou skriver:

sidder og skriver med hende nu.. hun har ikke haft sit lort i to måneder og sagde hun skulle købe en test så sagde hun at hun ingen penge havde. også sagde jeg jamen så gå til lægen og det ville hun heller ikke også sprugte jeg hvorfor også sagde hun at hun ikke kunne li og snakke med dem alene. og hun vil ikke fortælle det til sin mor.. 

Nu ved jeg ikke hvor langt du bor fra hende, men kunne det evt være muligt du tog med hende til lægen

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

MichellaMalou skriver:

Altså..hvis du fortæller din ven det...så skal du være klar over at hun vil blive rasende på dig og at du vil miste kontakten til hende.

Men...hvis jeg var dig....så ville jeg nok fortælle ham om det..for selvom han hverken kan gøre fra eller til, så for barnets skyld, så bør der blive taget hånd om sagen.
I dette tilfælde må vi mere kigge på det evt kommende barn end på faderen og moderen.
Så jo..fortæl det til din ven..og bland dig så ikke yderligere..han må så tage ansvaret for hvad der bør gøres eller ikke gøres.

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

anja89 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du bor fra hende, men kunne det evt være muligt du tog med hende til lægen

vo bor langt fra hinanden 

Anmeld

15. juni 2011

anja89

MichellaMalou skriver:

vo bor langt fra hinanden 

Ja så er der nok ikke så meget der kan gøres

Anmeld

15. juni 2011

Grynt

Syntes det er dybt uansvarligt at sætte et barn i verden uden man har resourcer til det i form af indkomst, hjem, osv. Syntes altså bare der er nogle ting der skal være på plads/i orden før end man får børn.

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

SussieThyssen skriver:

Altså..hvis du fortæller din ven det...så skal du være klar over at hun vil blive rasende på dig og at du vil miste kontakten til hende.

Men...hvis jeg var dig....så ville jeg nok fortælle ham om det..for selvom han hverken kan gøre fra eller til, så for barnets skyld, så bør der blive taget hånd om sagen.
I dette tilfælde må vi mere kigge på det evt kommende barn end på faderen og moderen.
Så jo..fortæl det til din ven..og bland dig så ikke yderligere..han må så tage ansvaret for hvad der bør gøres eller ikke gøres.

er os ligeglad med om jeg mister kontakten til hende nemlig synes nemlig han skal vide det. det har han ret til

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

anja89 skriver:

Ja så er der nok ikke så meget der kan gøres

præcis.. ellers havde jeg gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.