Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

aya-zia

Eva. skriver:

Altså, jeg har jo også bil osv udover....men vi har fjernvarme...og det er vidst det billigste hernede....tror jeg kan klare det for 2000kr, heldigvis..

nåååååå ja bilen hehe den glemte  jeg.... forsikring betaler jeg men ellers betaler kæresten alt det andet... hehe

jeg vil godt nok også gerne ha fjernvarme... men det kan man slet ik få her hvor jeg bor desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

132319

Eva. skriver:

Det er jo så derfor man kan klage over lejenudgiften. Og det som denne tråd handlede om...om du mener det er urealistisk er irrelevant i forhold til muligheden for at klage og de regler der er.

Bevares! Men at tro man nogensinde kan leje en bolig i Kbh på 165 m2 til 5000 kr, er dælme da urealistisk! Derfor vil det jo aldrig blive det samme i byen som på landet. Der er også langt fra 400 til 900 pr m2 og de 12.500 det vil blive om måneden hvis kvadratmeterprisen var 900 kr, vil man nok godt kunne finde noget tilsvarende til i Kbh. Men en 2/3 så høj husleje er da langt fra det samme!

Anmeld

13. juni 2011

june1987

vi giver 900 kr for hver kvadratmeter er det for meget?

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

june1987 skriver:

vi giver 900 kr for hver kvadratmeter er det for meget?

Læs det jeg skrev til start..

Anmeld

13. juni 2011

june1987

Eva. skriver:

Læs det jeg skrev til start..

sorry men tak 

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

june1987 skriver:

sorry men tak 

hehe..det er helt ok..jeg havde bare skrevet det...

Anmeld

13. juni 2011

Nalle

Carina1977 skriver:

Min ligger på omkring 530 kr. pr. kvadratmeter. Så det er vist fint nok

Samme her

Anmeld

13. juni 2011

Carina1977

Honey's Kone<3 skriver:

Alt for stærkt.. I sidste uge var jeg gravid og kiggede efter ny lejlighed sammen med kæresten.. Tabte barnet i torsdags ca og nu er jeg snart single.. Lækkert:/

Åhh nej

Men kan dig og din kæreste ikke snakke om det? Er det bare pga. den alt for dyre husleje, at der bliver knas i forholdet?

Ej få da snakket sammen

Anmeld

13. juni 2011

Madam Blå

Er det kun gennem privat leje? For vi lejer gennem boligforening, og har regnet frem til at det er over 1000 kr...

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Madam Blå skriver:

Er det kun gennem privat leje? For vi lejer gennem boligforening, og har regnet frem til at det er over 1000 kr...

Jeg forstår det som at det gælder for alle lejelejligheder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.